op 07-06-2019 04:22 PM
Graag de mogelijkheid om data in de samsung agenda te exporteren, in bijvoorbeeld CSV formaat.
Aangezien Google agenda (resp. ander type agenda) wel met Samsung agenda synchroniseert, maar NIET omgekeerd.
Wil dat data ingegeven op samsung agenda automatisch (desnoods via export, bijv csv bestand, in andere agenda komen.
Gebruik Samsung agenda naar volle tevredenheid maar wil data van samsung agenda óók op laptop of andere on-line vorm in een of andere vorm van agenda (alleen al als back-up)
op 11-06-2019 09:54 AM
op 11-06-2019 06:07 PM
Het gaat om bestaande data in Samsung agenda. Met ook invoeren in gmail google agenda heeft als gevolg dat ze dubbel in samsung agenda komen te staan.
Afspraak in google agenda invoeren, komt inderdaad ook in samsung agenda, maar afspraak invoeren in samsung agenda komt NIET in google agenda! Heb nu samsung agenda met afspraken, en als ik die ook in google agenda invoer (moet dus dan handmatig als er geen export mogelijk is, overigens k klus) komen ze dubbel in samsung agenda te staan
Dus wil data van de samsung agenda op de een of andere manier exporteren (zonder alles stuk voor stuk handmatig over te moeten zetten en ze stuk voor stuk handmatig in samsung agenda te moeten wissen)
op 11-06-2019 08:58 PM
op 16-06-2019 04:32 PM
Dat is helaas nog geen oplossing voor bestaande data (bestaande afspraken in Samsung agenda) die ik wil exporteren (dmv bijv csv bestand)
17-06-2019 08:36 AM - bewerkt 17-06-2019 08:37 AM
Deze site geeft enkele mogelijkheden om je Samsung agenda te bewerken : https://toolbox.iskysoft.com/android-transfer/export-samsung-calendar.html
Zelf gebruik ik Digical+ als agenda app, die synchroniseert met mijn Google agenda en andere agendas