op 21-06-2018 12:16 PM
Ik heb zojuist de nieuwe Samsung A6 (2018) in gebruik genomen. Ik kan hierbij het always-on display niet vinden, waar staat deze? Of is er een andere manier om in te stellen dat je notificaties binnen krijgt? Want ook deze samsung is niet meer uitgerust met het led lampje aan de voorkant.
Hoor graag of er meer gebruikers zijn met dit probleem en hoe dit op te lossen is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 22-06-2018 12:40 PM
op 22-06-2018 07:59 PM
Ik begrijp je antwoord maar toch is het niet handig als je geen notificatie ontvangt (op welke manier dan ook). Het lukte niet goed met die download en ook niet met die andere app. Uiteindelijk heb ik deze app gekocht.
Deze is ook gratis te gebruiken maar kan net even wat meer als je hem koopt voor 1,79.
Bedankt voor al je moeite en je snelle reacties op mijn bericht Rohit!
op 21-06-2018 05:10 PM
op 21-06-2018 07:43 PM
In mijn instellingen kan ik niet voor die opties kiezen maar wel voor vergrendelscherm of biometrie&beveiliging maar ook daar zie ik always on er niet tussen. Als ik zoek op always of always on komt er niets naar voren.. beschikt het toestel wel over always on?
22-06-2018 11:50 AM - bewerkt 22-06-2018 11:58 AM
Mijn excuses, je hebt gelijk! het toestel heeft geen always on display helaas!
Open dit linkje eens op je toestel: https://forum.xda-developers.com/devdb/project/dl/?id=29649&task=get
Download het bestand en open het daarna, installeer de app en stel hem daarna in. Als het goed is heb je dan ook Always on display!
Anders deze even proberen: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.orthur.always_on_display
Of zoeken in de playstore je hebt verschillende apps met dezelfde functie, belangrijkste is kijken hoeveel het van de accu vreet..
op 22-06-2018 12:05 PM
Ai dat is wel een verbeterpunt voor Samsung.. dat zou zo'n toestel minimaal moeten hebben.
Ik krijg deze melding. Ik kan dit wel aanpassen maar is dit verstandig? Of kan ik beter op zoek naar een aparte app?
op 22-06-2018 12:13 PM
22-06-2018 12:33 PM - bewerkt 22-06-2018 12:34 PM
Ik denk eerlijk gezegd dat ze het gewoon vergeten zijn. Zelfs de A5 heeft het? Bij het kopen van dit toestel ben ik er daarom vanuit gegaan dat deze het ook heeft. Maar er is ook geen led notificatie? Hoe kan je dan zien of je berichten hebt gemist? Je kunt ook niet snel op de home button drukken want die is er niet . Dus ik moet mijn toestel nu oppakken en de aan knop aan de zijkant gebruiken. Niet gebruikersvriendelijk! Dus ik wil heel graag fit verbeterpunt bij Samsung neerleggen. Kan dit in de volgende software update ajb meegenomen worden?
Overigens werkt de gestuurde link niet.. Ik kan wel downloaden maar als ik aod aan wil zetten , zet het toestel het schuifje automatische weer op uit... helaas
op 22-06-2018 12:40 PM
op 22-06-2018 07:59 PM
Ik begrijp je antwoord maar toch is het niet handig als je geen notificatie ontvangt (op welke manier dan ook). Het lukte niet goed met die download en ook niet met die andere app. Uiteindelijk heb ik deze app gekocht.
Deze is ook gratis te gebruiken maar kan net even wat meer als je hem koopt voor 1,79.
Bedankt voor al je moeite en je snelle reacties op mijn bericht Rohit!