Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S8 veel problemen met opladen!

(Onderwerp aangemaakt op: 13-11-2017 09:39 PM)
37148 Weergaven
Guorilla
Student
Opties

Ben nu 4 maanden in het bezit van de S8 en heb inmiddels veel laadproblemen ondervonden. Als ik op google zoek ben ik absoluut niet de enige!

Probleem 1: Vochtdetectie in usb poort.

Toestel is nog noot bij water in de buurt geweest en krijg regelmatig deze melding. Dit maakt het onmogelijk om op te laden. Als dit gebeurd als het toestel uit is is het te verhelpen door het toestel aan te zetten en dan snel kabel in te pluggen. Dit blijkt te helpen, maar is toch belachelijk voor een vlaggenschip van Samsung!

Als het toestel helemaal uit is en geen juice meer heeft heb je een probleem. Dan gaat hij gewoon niet meer aan. Ik heb dit 1 keer kunnen verhelpen door het toestel even op de espressomachine te leggen zodat het warm werd. Hierdoor kon ik het toestel aan doen en alsnog opladen. 

Probleem 2: Camera focus

Camera is onscherp als ik deze opstart. Wederom een probleem wat overal op internet terug te vinden is. Lijkt mij wederom weer een software probleem! Enige manier die werkt om het beeld scherp te krijgen is door met de telefoon te schudden???????? Kwam deze oplossing tegen online. 

Probleem 3: Snel laden werkt niet meer

Als ik dan toch kan laden dan zie ik als ik de kabel er in steek dat quick charge geactiveerd is. Om vervolgens binnen 1 seconde te verspringen naar gewoon opladen? 

Probleem 4: Toestel laad nu helemaal niet meer/ is dood!!!!!

Toestel is net uitgevallen omdat ik niet in staat was om op tijd op te laden. Nu heb ik dus echt een probleem. Toestel is dood, geen van mijn trucs werken meer. Ik krijg er geen leven meer in. Alles geprobeerd maar mocht niet baten. 

Zijn er meer mensen op dit forum met dezelfde problemen? Vind het absurd dat deze problemen op internet zoveel voorkomen maar dat er tot op heden geen oplossing voor verzonnen is!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi @Guorilla,

Wat vervelend dat je zoveel problemen hebt met je gloednieuwe S8 😞

Ik raad je aan om een servicepunt te bezoeken of het toestel aan te melden voor reparatie. https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa...

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
24 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi @Guorilla,

Wat vervelend dat je zoveel problemen hebt met je gloednieuwe S8 😞

Ik raad je aan om een servicepunt te bezoeken of het toestel aan te melden voor reparatie. https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa...

kevin-sig
0 Likes
NEWAMS
Student
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem! Echt ongelooflijk.  Adverteren met kan onder water en dan door (ik denk regen) het niet meer doen door zogenaamde water schade!

Ik heb van iemand tijdelijk een wireless charger geleend en dit werkt wel gewoon, dan kan je in ieder geval je bestanden veilig naar andere informatiedragers overzetten (niet via USB mogelijk) en dan je phone aanmelden voor reparatie, dit zelfde ben ik nu ook aan het doen. SUCCES. 

Youri2
First Poster
Opties

Ik heb EXACT het zelfde probleem , nu gelukkig laad mij telefoon op met het plugje voor een normale samsung oplader zodat het alsnog in me telefoon past. Maar dat is ook het enige nog wat die doet , mij telefoon geeft vaak aan dat er vocht gedecteerd is in de oplaad punt. Terwijl hij niet met water in aanraking is geweest, ik heb ook een probleem met mijn beeldscherm , is namelijk doorgebrand, ik zie allemaal logo's van allerlei dingen zoals de like button van YouTube, mijn toetsenbord, ga zo maar door. Ik heb hem al een keer naar samsung opgestuurd en vervolgens kreeg ik hem in de zelfde staat terug, ze konden niks vinden ... mijn batterij is ook HEEL SLECHT , soms valt mijn mobiel uit als die 5% is , de ene keer kan ik een uur doen met 1% , en de andere keer is die bv 15% en dan doe k hem in me zak , 20 seconden later kijk ik opnieuw en is die opeens 1%.. Ik wil weten wat ik moet doen want het is echt drama met mijn mobiel, DENK JE LEUK DE NIEUWSTE MOBIEL TE HEBBEN ... 🤣

0 Likes
Rubenmennink
Student
Opties
Komt vaakt voor.
Heeft mijn broer namelijk ook gehad in Oostenrijk, niet door water oid. Maar volgens hem door luchtvochtigheid en zweet.
Melding van vocht bleef 3dagen staan en ging heel soms weg. Terwijl het vocht echt helemaal uit zijn poort was.
Samsung kwam met de verklaring dat de "vochtmeter"in de poort kapot is.
Dit door een fout van Samsung zelf.
Opgestuurd voor reparatie en alles vergoed door samsung omdat zij het toe gegeven hebben en hij het op papier had staan.

Ik met mijn s8+ nog een vochtproblemen gehad.

Gr.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Youri, je kunt hem weer opsturen of langsgaan bij een servicepunt. Dat ingebrande scherm gaat je denk ik geld kosten.. dat is namelijk niet te bewijzen of je bijvoorbeeld urenlang YouTube aan hebt gehad.. maar je kan het altijd proberen. Je kan ook even contact met de winkelier opnemen die is het 1e aanspreekpunt namelijk.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Ray92
Journeyman
Opties

Ik heb helaas hetzelfde probleem, maar met nog een bijkomend ander probleem... Ik ben namelijk 9 maanden aan het rondreizen in Zuid Amerika. Ik zag wel dat er in La Paz een Samsung store is. Hier ben ik ovwr een week. Is er een kans dat het daar verholpen kan worden? Baal er ontzettend van dat dit met zo'n nieuwe telefoon kan gebeuren....

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Ray92, ik denk niet dat ze jouw toestel daar (onder de garantie) kunnen repareren. Aangezien ze daar andere onderdelen gebruiken. 

Heb je al geprobeerd om de USB-poort schoon te maken

rsz-846676
0 Likes
shirley22
First Poster
Opties

ik heb ook al die problemen gehad...

en nu het probleem dat hij niet meer aan gaat...

0 Likes
Guorilla
Student
Opties

@shirley22  schreef:

ik heb ook al die problemen gehad...

en nu het probleem dat hij niet meer aan gaat...

Probeer de telefoon 10 minuten op een warm iets te leggen,bijv Cv verwarming, espressomachine. Probeer hem daarna nog eens op te laden. Dit is het enige wat werkt. Echt dramatisch dit, is gewoon een productiefout die niet onderkent wordt. 

0 Likes