Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S8 kan niet ontgrendelen

(Onderwerp aangemaakt op: 03-11-2019 10:39 AM)
10421 Weergaven
MirjamA
First Poster
Opties

Wie kan mij helpen??

Ik kan mijn Samsung s8 niet meer ontgrendelen... 5 minuten geleden werkte het nog, nu krijg ik niks meer voor elkaar.... ook de gezichtsherkenning werkt niet... Ik kan ook oneindig blijven proberen. Er komt geen waarschuwing dat ik te vaak geprobeerd heb. Wie  weet wat ik nog kan doen?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt proberen om de telefoon geforceerd opnieuw op te laten starten, houdt dan de volume - en de powerknop ingedrukt tot het toestel opnieuw opstart.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
25 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @MirjamA,

 

Dat is lastig.. Heb je ook geprobeerd het toestel te ontgrendelen via Find My Mobile

rsz-846676
0 Likes
MartijnvM
Journeyman
Opties
Spoiler
 

Hoi Mirjam, ik heb sinds dit weekend exact hetzelfde probleem. Ik kon ineens niet meer met mijn pincode mijn S8 in en de eerste keren nog wel met mijn vingerafdruk. Maar dat werkt nu ook ineens niet meer. 

 

Ik kan geen gebruik maken van find my phone want heb daar blijkbaar mijn S8 niet aangemeld en zie alleen mijn oude telefoons staan. 

 

Laat er please een andere oplossing zijn dan een harde reset want kwam er zojuist achter dat mijn foto's wel in de back up staan maar mijn videos niet. Daardoor zou ik alle filmpjes van het eerste jaar van mijn dochter kwijt zijn. 

 

Ik lees online meer van dit soort berichten van de afgelopen maand. In één bericht wordt gesproken over de telefoon opnieuw opstarten en dan zou het verholpen moeten zijn. Maar ik mag niet eens mijn telefoon afsluiten of opnieuw opstarten zonder pincode. Ik durf hem nog niet uit te laten gaan dus heb net de accu weer opgeladen. 

 

Dus Bruce en team, ik hoop zo dat jullie ons kunnen helpen. 

 

Groeten, Martijn 

 

Carolynnetje
Apprentice
Opties

Ik heb sinds vandaag ook dit probleem?! Ik kan dus mijn vingerprint niet gebruiken, en de code pakt hij niet, terwijl ik zeker weet dat ik de goede gebruik

 

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt proberen om de telefoon geforceerd opnieuw op te laten starten, houdt dan de volume - en de powerknop ingedrukt tot het toestel opnieuw opstart.

rsz-846676
0 Likes
Carolynnetje
Apprentice
Opties

Ook al geprobeerd, en ontgrendelen op afstand via samsung website werkt ook niet , wat nu?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt proberen om ermee langs een servicepunt te gaan, wellicht dat zij iets voor je kunnen doen. Op afstand kan ik jammer genoeg niet veel voor je doen.

rsz-846676
0 Likes
MartijnvM
Journeyman
Opties

Hoi Bruce, 

Hoe vind ik zo'n Samsung Service punt? Bij de Mediamarkt waar ik hem gekocht heb? Online kom ik alleen uit op Samsung Business Centers. 

 

Jammer dat er geen oplossing vanuit Samsung beschikbaar is voor deze bug terwijl die wel door de eigen software veroorzaakt wordt. Het is nu al de derde keer met deze telefoon dat ik met zo'n bug te maken heb. Iedere keer na een update. Deze bug zal vast verholpen zijn in de volgende update maar die zal ik vast niet kunnen uitvoeren met een vergrendelt scherm of wel?

 

Groeten, Martijn 

0 Likes
Carolynnetje
Apprentice
Opties

Probeer de volumeknop en aan/uit knop 7 seconden ingedrukt te houden , tegelijk. Gister is het bij mij gelukt om mijn telefoon zo te ontgrendelen nadat hij dan opnieuw opstart.

BruceH
Community Manager
Opties

@MartijnvM, die kun je hier ​​​​​​​vinden. Als je niet in het toestel komt, kun je hem inderdaad niet updaten. Je kunt mijn tip nog proberen, dat heeft voor @Carolynnetje gewerkt.

 

@Carolynnetje, fijn dat het toch is gelukt met behulp van deze tip.

rsz-846676