Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S10 Lite werk niet optimaal na Android 11

(Onderwerp aangemaakt op: 31-01-2021 09:20 AM)
808 Weergaven
PR75
Journeyman
Opties
Na de update van Android 11 van mij S10 Lite, werkt deze niet goed meer. Downloaden van themas of apps werkt niet goed en hij geeft aan dat er een storing is. Pas na opnieuw opstarten lukt dit dan wel. Is dit al bekend en komt en een fixed update?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Inderdaad!

Ik raad je aan om een back-up te maken van je gegevens met Smart Switch en vervolgens een reset uit te voeren: https://bit.ly/30Nxs1U

Als het daarna nog steeds niet goed gaat, dan kun je het toestel het beste ter reparatie aanbieden via onze Ophaalservice: https://bit.ly/2jwV3SJ

Maar ik ga er vanuit dat het wordt opgelost met de reset 😉

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
15 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @PR75,

Kun je een screenshot delen van de foutmelding die je te zien krijgt bij het downloaden van thema's of apps?

En heb je hier ook al een foutrapport over gestuurd? 👍

rsz-846676
0 Likes
PR75
Journeyman
Opties
Hierbij de voorbeelden. Als ik toestel uit en aan zet doet ie het even wel weer.

Screenshot_20210202-110237_Galaxy Themes.jpg

Screenshot_20210202-110336_Google Play Store.jpg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Vreemd! Heb je de netwerkinstellingen al eens gereset? 

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676
0 Likes
PR75
Journeyman
Opties
Dank je wel voor de tip. Helaas heeft deze niet geholpen. Ik krijg dezelfde melding weer.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, en hoe gaat het via een ander Wi-Fi netwerk of via 3/4G? Het kan zijn dat het aan je netwerk ligt.

rsz-846676
0 Likes
PR75
Journeyman
Opties
Nee ook getest en zelfde resultaat. Nooit last van gehad op dit netwerk tot aan de update van android 11.
0 Likes
PR75
Journeyman
Opties
Bij wie kan ik een foutrapport sturen?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat kun je doen via de Samsung Members app, onder het kopje Ondersteuning vind je Foutrapporten 👍

Laat je weten of het is gelukt?

rsz-846676
0 Likes
PR75
Journeyman
Opties
👍
0 Likes