Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S Planner synchroniseert niet met partner

(Onderwerp aangemaakt op: 13-09-2017 08:33 PM)
6976 Weergaven
Gip
First Poster
Opties

We hebben heel internet al afgezocht en van alles geprobeerd, maar tot nu toe werkt het nog steeds niet. Mijn partner en ik gebruiken allebei de S planner op een Samsung S7 edge en een Samsung A5 2017. We willen onze agenda's synchroniseren. Nu is het zo dat mijn partner wel mijn afspraken kan zien en bewerken, maar ik die van haar niet.

Wel staan de gmail accounts in beide telefoons en ook aangevinkt in de S Panner zelf. 

Ook in de Goolgle agenda zijn beide accounts zichtbaar en zijn de rechten om te bewerken aangevinkt. Wat doen we fout?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @Gip,

welkom op de Community!

Dit zou inderdaad gewoon moeten werken. Ik denk dat het handig is als een van mijn collega's op afstand met je meekijkt om te kijken waar het probleem vandaan komt.

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 en 6-9. Dus als je mij een privébericht kunt sturen met je contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt, kan ik een afspraak inplannen.

Let me know!

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @Gip,

welkom op de Community!

Dit zou inderdaad gewoon moeten werken. Ik denk dat het handig is als een van mijn collega's op afstand met je meekijkt om te kijken waar het probleem vandaan komt.

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 en 6-9. Dus als je mij een privébericht kunt sturen met je contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt, kan ik een afspraak inplannen.

Let me know!

rsz-846676
Vossam01
First Poster
Opties

Kun je de oplossing voor dit probleem publiceren. Ik heb hetzelfde met dezelfde telefoons.Vast bedankt!

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Indien je er niet uitkomt kunnen we ook voor jou nog een afspraak op afstand maken, Vossam01; maar laat ik 't even proberen uit te leggen. Om de S Planner op 2 toestellen te zien moet je op beide accounts hetzelfde Samsung/Google account instellen. Via Instellingen > Cloud en Accounts > Accounts > Google of Samsung, hier moet je op beide toestellen hetzelfde account zien. Nu ga je naar de S Planner (Agenda) > 3 cirkels rechtsboven > Agenda's beheren, hier moet alles bij het account dat je wilt gebruiken aanstaan. Nu kun je een nieuwe afspraak maken (plusje rechtsonder), onder de dag en tijd zie je daar het account waar de afspraak opgeslagen wordt, selecteer daar het account dat je op beide toestellen wilt gebruiken. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes