Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S health

(Onderwerp aangemaakt op: 17-09-2018 12:00 PM)
4669 Weergaven
Jezzz
Apprentice
Opties

Ik heb de nieuwste app van S health op mijn telefoon.

Je kan de laatste 30 trainingen van bv wandelen en of fietsen bekijken, maar waar zijn de oudere naartoe?

Ik kan ze niet meer terugvinden.

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jezzz
Apprentice
Opties

Screenshot_20180917-185504_Samsung Health.jpg

 

Heb het gevonden. Ik had eerst achter wandelen op de 3 streepjes geklikt en dan zag ik enkel de 30 laatste dingen.

 

Je moet echter op het tabblad trainen klikken. Dan op de activiteit bv fietsen en dan op trends. Dan kan je alles terugvinden. 😁 

 

Via tab tijd actief kon ik niets terug vinden.

 

Toch bedankt voor je tijd.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik kan op mijn Note 8 met de nieuwste versie gewoon terug naar het begin (aantal maanden geleden)

Misschien ben je nog niet ingelogd met jouw account?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hey Jezzz,

 

Dan kijk je onder de kaart 'trainen'. Hier staan inderdaad alleen de trainingen van de laatste 30 dagen. Je kunt nog altijd alle trainingen terugzien via de kaart 'Tijd actief' en dan het tabblad trends.


kevin-sig
0 Likes
Jezzz
Apprentice
Opties

Nee staat niets in...

Vroeger kreeg je bij wandelen en fietsen ook een kaart met de route die je gedaan hebt... en alle info. Dit is nu ook allemaal niet meer terug te vinden... behalve de 30 laatste dingen dan...

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
En je weet zeker dat je nog ingelogd bent?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Jezzz
Apprentice
Opties

Ja ingelogd

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Zou je een schermafbeelding kunnen maken van wat je wel ziet? Je kunt op deze manier een schermafbeelding maken https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-een-screenshot-maken-met-mijn-smartphon... en die vervolgens bijvoegen in een reactie door op 'Beantwoorden' te tikken en vervolgens op het foto-icoontje. 


kevin-sig
0 Likes
Oplossing
Jezzz
Apprentice
Opties

Screenshot_20180917-185504_Samsung Health.jpg

 

Heb het gevonden. Ik had eerst achter wandelen op de 3 streepjes geklikt en dan zag ik enkel de 30 laatste dingen.

 

Je moet echter op het tabblad trainen klikken. Dan op de activiteit bv fietsen en dan op trends. Dan kan je alles terugvinden. 😁 

 

Via tab tijd actief kon ik niets terug vinden.

 

Toch bedankt voor je tijd.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Goed om te lezen dat het gelukt is! Dat kan inderdaad ook, dan bekijk je de trainingen per activiteit, bijvoorbeeld fietsen. Via Tijd actief kom je er zo:SmartSelect_20180917-203559_Samsung Health.jpg

 

Screenshot_20180917-203632_Samsung Health.jpg

 

 

In dit geval zie je alle activiteiten door elkaar. Het is maar net wat je voorkeur heeft :smiling-face:


kevin-sig
0 Likes