op 12-03-2017 03:51 PM - laatst bewerkt op 21-03-2019 05:57 PM door RobertS
Hallo,
Sindskort Android 7.0 Nougat op mijn Samsung G 7 edge geïnstalleerd. Ziet er goed uit en wil nu eigenlijk wel gebruik maken van de standaard S calender van Samsung (voorheen gebruikte ik de Googleagenda).
Vraag: is het mogelijk om de S calender te koppelen aan Windows office Outlook 2013 op mijn PC? Deze gebruik ik privé. Of moet daarvoor de Googleagenda app naast de S calender geinstalleerd worden. Dit doe ik nu namelijk maar vind dat omslachtig.
Wie heeft een oplossing?
Mvg Symen
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 14-03-2017 02:12 PM
Hi Symen,
Ik wil je vragen om eens te kijken op een soorgelijke post op onze community, en die stappen eens te proberen. Voorheen hadden we issues met het synchroniseren vanuit Smart Switch met Outlook. Het bericht van Wilfred op pagina 2 verwijst naar een work-around die het wel mogelijk zou moeten maken.
Laat je weten of het is gelukt?
op 14-03-2017 01:38 PM
Komt er geen oplossing?
op 14-03-2017 02:12 PM
Hi Symen,
Ik wil je vragen om eens te kijken op een soorgelijke post op onze community, en die stappen eens te proberen. Voorheen hadden we issues met het synchroniseren vanuit Smart Switch met Outlook. Het bericht van Wilfred op pagina 2 verwijst naar een work-around die het wel mogelijk zou moeten maken.
Laat je weten of het is gelukt?