Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Regional unlock code A40

(Onderwerp aangemaakt op: 26-07-2019 10:43 AM)
222 Weergaven
Hlalia
Apprentice
Opties

Beste, 

Ik wil graag zsm een unlock code aanvragen, via messenger netjes alle gegevens doorgestuurd maar ik krijg maar geen reactie. 

0 Likes
3 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Je kan een dergelijke unlock code aanvragen via het forum mits je het oorspronkelijke aankoopbewijs hebt. :smiling-face:

Ik zeg er wel bij: Neem er gerust de tijd voor - Er gaat gerust een maand overheen voordat de aanvraag behandeld is. Daarnaast heb je de kans dat Samsung HQ de aanvraag afwijst. Als je het zo snel mogelijk wilt unlocken kan je het beste 5 minuten bellen met een simkaart van het land waarvoor het toestel bedoeld is :smiling-face:

Mijn advies: Als je het online hebt aangeschaft kan je het beste het terug sturen onder de wet koop op afstand. Je kan het beste gewoon een europees model hebben, dan zit je niet met dit gedoe :winking-face:
0 Likes
Hlalia
Apprentice
Opties

Aha! Ik heb het toestel online gekocht in NL en heb deze nieuw meegenomen naar Marokko. Hier in marokko kom ik er pas achter dat er een lock opzit. Nu heb ik de aanvraag gedaan dus de code opvragen zal wel goedkomen. Het toestel is in NL gekocht en ga er vanmiddag 10 min mee bellen naar een NL nummer (in NL). Terugsturen etc is allemaal geen optie. Het toestel werkt gewoon met het Ben simkaart dus het zal wel een Europees model zijn. 

SjorsK
Maestro
Opties
Dat belletje moet het probleem oplossen, daarna is een unlock code niet meer nodig :smiling-face: