Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Regiolock Samsung Galaxy A50

(Onderwerp aangemaakt op: 08-11-2019 09:36 PM)
813 Weergaven
Smahn
Journeyman
Opties

Beste

ik heb net een Samsung Galaxy A50 gekocht maar ik zie juist dat er een regiolock op zit. Ik heb daar wat informatie over opgezocht en blijkbaar moet je 5min bellen om het te unlocken. Maar 5min vind ik toch wel lang. Ik bel nooit zo lang dus dat gaat zeker niet lukken. En ik ga volgend jaar naar Zuid-Korea en het zou toch handig zijn mocht ik een Koreaanse simkaart kunnen gebruiken. Ik heb wel ergens gelezen dat je een unlock code kunt aanvragen. Zou ik zo'n code mogen krijgen?

Alvast bedankt

Met vriendelijke groeten

Smahn

0 Likes
10 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
De regiolock zit standaard op alle telefoons, zolang je een Nederlandse simkaart gebruikt in Zuid Korea hoef je jezelf hier trouwens geen zorgen over te maken. De lock is namelijk gekoppeld aan Simkaarten in de desbetreffende regio, niet aan het netwerk van de desbetreffende regio.

Overigens is de kans groot dat je met een gesprek met een familielid al 5 minuten gesproken hebt (Dat is tenminste mijn ervaring :smiling-face: ). Zelf vindt ik die tijd vrij kort.
0 Likes
Smahn
Journeyman
Opties

Beste

Belgische providers zijn nog redelijk duur. Dus als ik daar mijn Belgische simkaart zal gebruiken dan zal dat met roaming zijn en dat is natuurlijk duur. En ik wil dat niet. 

Met vriendelijke groeten 

Smahn

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Ik snap het, mogelijk is het een mogelijkheid om een simkaart van een bekende met onbeperkt bellen (of die belminuten over heeft te lenen). In de praktijk zal dit veel sneller gaan dan het aanvragen van een unlock code.

Verder is de regio van je toestel (Mits het van Samsung Benelux afkomstig is) "Europese Unie", dit betekend dat een simkaart uit elk EU land werkt voor deze doeleinden.

Dat gezegd te hebben, een Samsung Moderator kan voor je een verzoek voor een unlock code indienen bij het internationale hoofdkantoor van Samsung, echter is dit een proces dat maanden kan duren, vandaar mijn advies om het toch te proberen (waar mogelijk natuurlijk).
0 Likes
Smahn
Journeyman
Opties

Beste

Ik zal het dan eens proberen. Maar ik zou toch ook nog een aanvraag willen indienen. Ik ga pas in September naar Korea. Ik ga daar namelijk gaan studeren dus het zou wel handig zijn. Dankuwel!

Met vriendelijke groeten

Smahn

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Ooohhh, dan heb je ruim de tijd 😁👍

Zelf ben ik geen Samsung Moderator maar ik verwacht dat binnenkort een moderator dit topic leest.

Alvast veel plezier in Korea 👍😁
0 Likes
Smahn
Journeyman
Opties

Ah hahaha😂. Ik dacht dat jij de moderator was. Wel hopelijk gaan ze antwoorden. 

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Neeh joh, ik ben gewoon een klant die andere klanten wilt helpen :smiling-face:
0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Hoi Smahn! Wil je dat ik een aanvraag voor je doe?

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
Smahn
Journeyman
Opties

Beste Nadia

Ja dat zou heel handig zijn. Dankuwel.

0 Likes