Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

"Prive-nummer" wordt direct naar voicemail doorgezet.

(Onderwerp aangemaakt op: 28-10-2019 04:21 PM)
9814 Weergaven
Silvia1962
Apprentice
Opties

Momenteel wordt een oproep met vermelding "prive-nummer" direct doorgezet naar mijn voicemail. Hoe kan ik dat ongedaan maken op mijn galaxy j6?

Bij instellingen onder nummers blokkeren staat niets en als ik via "recent" naar de oproep met "prive-nummer"ga dan krijg ik de melding dat dat niet kan omdat er geen  nummer bekend is.

Wat 7kan ik doen zodat de telefoontjes toch overgaan als ze bellen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Silvia1962,

Dit is wat ik zie staan in de handleiding:

U kunt ook oproepen blokkeren van mensen die hun beller-id hebben uitgeschakeld. Tik op de schakelaar Onbekende bellers blokkeren om de functie in te schakelen in de Telefoon app.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Silvia1962,

Dit is wat ik zie staan in de handleiding:

U kunt ook oproepen blokkeren van mensen die hun beller-id hebben uitgeschakeld. Tik op de schakelaar Onbekende bellers blokkeren om de functie in te schakelen in de Telefoon app.

rsz-846676
0 Likes
Galalucky
Apprentice
Opties

Ik heb dus hetzelfde probleem met een Samsung Galaxy J7, maar lees de bovenstaande oplossingen die geen oplossingen zijn.

Alle privénummers worden gelijk doorgeschakeld naar de voicemail, maar ook ik zoek een oplossing zodat deze nummers wel overgaan, dus dat ik wel hoor dat er gebeld wordt.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Galalucky,

Heb je ook bij je provider gecontroleerd of daar geen blokkade op staat? En hoe gaat het als je een andere SIM-kaart in jouw toestel doet, of jouw SIM-kaart in een ander toestel?

rsz-846676
0 Likes
Pjotr
First Poster
Opties
Hier heb ik ook hetzelfde probleem. Helaas lees ik geen oplossing
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Pjotr,

Zonder verdere informatie wordt het lastig om je op weg te helpen. Om welk toestel gaat het, wat heb je zelf al geprobeerd etc?

Dan kijk ik graag met je mee 😉

rsz-846676
0 Likes