Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen opladen a5 2017

(Onderwerp aangemaakt op: 27-08-2018 02:37 PM)
2575 Weergaven
guus197
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb al een tijdje problemen met het opladen van mijn telefoon, ik kan al maanden niet meer fastchargen en in de laatste paar weken moest ik zelfs steeds mijn telefoon opnieuw opstarten voordat hij eindelijk begon op te laden. Dit werd steeds erger totdat hij het ineens helemaal niet meer deed. Ik dacht dat het misschien aan mijn oplader lag en heb daarom andere opladers geprobeert, ik ben wel de enige thuis met een USB-C oplader en daarom heb ik mijn kabel in de adapter van een micro-USB oplader gedaan, toen laadde hij wel op en kon hij zelfs fastchargen. Ik dacht dus dat het probleem aan mijn adapter lag, het rare is alleen dat telefoons met een micro-USB aansluiting wel kunnen opladen met mijn adapter. Nu heb ik vandaag een nieuwe USB-C oplader gekocht van samsung maar die werkt ook niet met mijn telefoon. Mijn telefoon laadt dus niet meer op met de adapters van een USB-C oplader maar wel met elke andere adapter, mijn vraag is dus waar dit aan kan liggen?

0 Likes
2 Antwoorden
Jan
Helping Hand
Opties

Niet typisch A5 2017 maar opladers in het algemeen en dan specifiek de kabel.

Wij komen thuis dit probleem ook regelmatig tegen.

Dit zit'm bij ons vooral in de lengte van de USB stekker en dan de micro- of C zijde. Deze gaat wanneer de hoes er omheen zit niet diep genoeg in de telefoon met als gevolg dat hij net er in past of wanneer je het kabeltje of telefoon iets aanraakt geen verbinding meer maakt.

Ik heb in het verleden al eens enkele verlengde USB-micro stekkers gehaald en nu wij 2 USB-C telefoons hebben heb ik ook weer 2 langere stekkers. Het is even zoeken in de winkels maar dan vindt ook langere. Of de hoes verwijderen tijdens het laden ( ik weet het dat is ergerlijk).

Er wordt met de stekkerlengte standaard bijna geen rekening gehouden met de hoes dikte.

Dus concreet heb je dit probleem ook wanneer je de hoes er afhaalt?

0 Likes
guus197
First Poster
Opties

Bedankt voor je antwoord.

Zoals ik aan gaf ligt het probleem bij de adapter, de kabel zelf is prima, als ik mijn kabel in een andere adapter stop dan laad mijn telefoon wel op. Het rare is dat mijn telefoon alleen niet oplaadt met adapters die oorspronkelijk bij een USB-C oplader horen.

0 Likes