Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

probleem S6 edge inloggen

(Onderwerp aangemaakt op: 19-08-2018 03:43 PM)
348 Weergaven
JustinKadirbaks
First Poster
Opties
Geachte leden van de community dit is een nood bericht!
Het is 2 keer gebeurt dat ik mijn wachtwoord(screen lock) code ben vergeten. Ik had een pin de eerste keer en een patroon de tweede keer. Ik gebruik mijn patroon nooit maar ik heb ook geen patroon gemaakt waarbij ik denk zal wel boeien. Ik gebruik toch mijn vingerafdruk. Nou als je telefoon uit is en je maakt m aan moet je met je(eventueel) sim inloggen en daarna inloggen met iets dat geen vingerafdruk is. De eerste keer had ik dit niet want mijn vingerafdruk herkende mijn vinger ineens zoveel keren  niet dat ik mijn code moest invoeren. Toen had ik de 30 sec. poging om met mijn google account in te loggen en zo mijn nieuwe screen lock code kon invoeren. Dat was dus het patroon(die herinnerde ik mij 3 dagen lang) dus dat was geen probleem. TOT NU TOE! Ik heb niet kunnen inloggen met mijn google account want die vraag kreeg ik niet. Ben inmiddels bij 8 minuten wachten poging. ZSM wat doen graag

PS: de screenlock hard reset of factory reset doen wil ik niet. Ik heb geen drive gemaakt voor alles. Mijn wifi en 4g staat uit op mijn telefoon ik weet niet hoe. Normaal is het icoontje blauw en niet grijs. En op een computer een app gebruiken gaat niet want mijn oplader ingang kan niks anders dan opladen(tis een beetje kapot) bestanden uploaden of muziek afspelen via auto gaat niet. Dus een app en je telefoon connecten gaat ook niet.

Groetjes Justin

0 Likes
1 Antwoord
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Justin,

Wat vervelend om te horen dat je je opnieuw hebt buitengesloten van je telefoon. 😞 Als je geen internetverbinding hebt op je telefoon, dan kun je geen gebruik maken van Find My Mobile om je toestel online te ontgrendelen. Mocht je 4G verbinding terugkomen, dan kun je dat alsnog via deze pagina doen: https://findmymobile.samsung.com

Anders kun je slechts twee dingen doen. Je kunt het blijven proberen te raden met steeds langer durende tussenpozen, of je kunt het toestel met een hard reset terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Een andere optie om je telefoon in te komen is er niet. Een tip voor de volgende keer: schrijf je inlogcode op (of teken je patroon) en bewaar dit ergens waar alleen jij weet waar dit ligt. Je gaat de inlogcode/het patroon namelijk nodig hebben wanneer je toestel opnieuw opstart, na iedere update of wanneer je bepaalde instellingen voor je systeem wilt wijzigen.

kevin-sig
0 Likes