op 18-10-2019 05:29 PM
Ik heb een Samsung Galaxy A40 met alle nieuwste update toch krijg ik de app van Payconiq/Bancontact niet afgerond. Installeren lukt maar bij de laatste stap geeft hij aan dat ik het opnieuw moet gaan proberen (wat ik 6 x deed verwijderen en weer installeren). Volgens mijn bank zou er geen probleem mogen zijn het lukte tot 3 dagen terug wel bij een Iphone SE
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-10-2019 11:23 AM
Het is vandaag eindelijk gelukt! Even heen en weer gemaild met de klantendienst! En de app werkt terug!
op 21-10-2019 11:25 AM
@Kim1972, heb je dit ook bij de ontwikkelaars van de app aangekaart? Aangezien het geen app van Samsung is, wordt het lastig om hier wat mee te doen.
op 21-10-2019 01:10 PM
Ja heb het ondertussen al 11 x verwijderd en ze hebben het bij hen nu ook aan de betrokken dienst doorgegeven.
Groeten Kim
op 21-10-2019 01:35 PM
op 21-10-2019 01:36 PM
Zeker weten
op 25-10-2019 09:28 PM
Ik heb een soortgelijk probleem, denk ik. Ik krijg mijn bankkaart niet meer gekoppeld aan de payconiqapp. Ik heb sinds gisteren een nieuwe smartphone - een galaxy A70 - en wilde payconiq installeren. Maar ik krijg telkens een foutmelding, de boodschap dat er iets mis liep en dat ik mijn bank moet contacteren. Heb me suf gezocht naar wat het probleem kon zijn want op mijn vorige (bruikleen)toestel werkte dat prima.
Ik denk dan altijd dat ik iets fout doe, maar ondertussen weet ik dat dat niet zo is:mijn bank (argenta) beantwoordde mijn vraag met dat sinds de fusie van bancontact met payconiq de laatste versie van de app niet meer werkt voor argentarekeningen en ze aan een oplossing aan het werken zijn. Met de oude versie van payconiq zou het wel nog gaan (maar ik heb geen idee hoe ik aan die oude versie kan geraken op een nieuwe telefoon.) Soit, misschen heb jij ook iets aan het antwoord dat ik kreeg?
op 25-10-2019 10:48 PM
Beste,
Nee men weet niet waar het probleem zit.... Mijn vraag werd bij Payconiq helpdesk intern doorgestuurd maar nu een week verder nog steeds geen antwoord.....
op 25-10-2019 10:50 PM
Bij het oude systeem vraagt men een kost van 0.01€ alleen raad mijn VDK Bank aan dit niet te doen omdat deze app niet meer werkt....
op 30-10-2019 11:23 AM
Het is vandaag eindelijk gelukt! Even heen en weer gemaild met de klantendienst! En de app werkt terug!
13-04-2020 04:37 PM - bewerkt 13-04-2020 04:38 PM
Dag Kim,
Ik heb net hetzelfde probleem nu. Samsung galaxy A40 gekocht. Ik kan de payconiq app installeren en een kaart toevoegen, maar direct daarna loopt het mis en krijg ik de boodschap dat ik opnieuw moet proberen. Al veeel opnieuw geinstalleerd, maar niets helpt ... Wat heb jij dan als oplossing gevonden met de helpdesk?