Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Patroon werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 22-10-2019 06:20 AM)
10456 Weergaven
MjoM
Apprentice
Opties

Sinds zaterdag werkt het patroon tekenen niet meer om mijn telefoon in te komen.  Ik kan gelukkig  nog via vingerafdruk in de telefoon komen en hem zo gebruiken,  maar om iets te willen veranderen in instellingen heb ik mijn patroon nodig en die werkt niet.  Ik durf mn telefoon niet opnieuw op te starten omdat ik dan mn patroon nodig heb om te ontgrendelen.  

Find my phone werkt niet,  omdat ik dat niet heb ingesteld.  

Is terug naar fabrieks instellingen de enige optie? En is die patroonbeveiliging er dan ook echt af? Kan ik dan via de backup weldaden mijn samsungaccount wel weer alles terug zetten? 

Alvast bedankt voor de reacties!

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
7 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
OzAntwerp
First Poster
Opties

Bij mij hetzelfde probleem,  maar terug zetten naar de fabrieks voorwaarden gaat niet, aangezien er dan om je patroon gevraagd wordt.  

Hoe kan het dan? 

 

0 Likes
MjoM
Apprentice
Opties

Ik heb het wel gedaan en dan gaat ook alle beveiliging eraf. Je moet wel je google inlog gegevens weten, zodat je je telefoon weer  inkomt, anders heb je helemaal niets meer aan je apparaat. Succes!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @OzAntwerp,

 

Heb je een Samsung account ingesteld? Dan kun je nog proberen om via Find My Mobile in te loggen en het toestel op afstand te ontgrendelen.

 

Werkt dat niet, dan zou je een hard-reset moeten uitvoeren. Schakel het toestel uit, houdt de volume +, de power en de homeknop ingedrukt.

 

In het menu kies je dan voor Factory Reset -> Reboot system now. 

rsz-846676
0 Likes
MHB75
First Poster
Opties

Maar als ik een harde reset doe dan ben ik dus al mijn gegevens kwijt wat ik absoluut niet wil. Ik had mijn telefoon net op de lader gelegd en wil hem er afpakken en ik kan hem niet ontgrendelen . Kan het niks anders zijn? 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt proberen hem geforceerd opnieuw op te starten door de volume - en de powerknop ingedrukt te houden. Lukt het dan wel?

 

Zo niet, dan is de enige optie om hem te resetten.

rsz-846676
0 Likes
Dennisturbin
First Poster
Opties

Hi, heb hetzelfde probleem na een update, heb je al een oplossing gevonden? Waardeloos dat samsung zelf niet met een oplossing komt.

0 Likes