Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Paarse streep over scherm S7 Edge

(Onderwerp aangemaakt op: 22-08-2018 06:31 PM)
5587 Weergaven
marchaers
First Poster
Opties

Beste,

Ik heb een vraag over mijn S7 Edge. Ik lees meerdere berichten over het probleem van de befaamde paarse streep over de S7 Edge telefoons en dat deze vervangen worden buiten de garantie.

Ik heb zelf dus een S7E in mijn bezit die met veel zorg is behandeld en sinds kort heb ik dus die paarse streep. Ter info; er is geen enkele vorm van externe schade te vinden - ik las dat dit een belangrijk punt is.

Een dame aan de telefoon wimpelde mij af met het 'binnen twee jaar heeft alleen garantie' en ze deed alsof ze nooit had gehoord over dit verhaal en ging daar helaas ook niet op in. Ik weet zelf niet eens exact hoe oud de telefoon is, daar werd ook verder geen geduld aan besteed om dat uit te zoeken.

Vandaar mijn vraag hier waarbij ik een 'officieel' antwoord hoop te krijgen over de kwestie. Alvast dank en een fijne dag nog!

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Marchaers,

Wat vervelend om te horen hoe dat is gelopen 😞 Kun je ergens je factuur nog achterhalen? Dit is namelijk je garantiebewijs, en hier staat ook de aankoopdatum op. Als dit inderdaad binnen twee jaar is, dan heb je hier garantie op, anders ben ik bang dat het niet binnen de garantie zal vallen.

Een belangrijk punt voor de paarse streep is namelijk wel dat dit pas gebeurt nadat het toestel een keer gevallen/gestoten is. Het is een beschadiging onder de display die niet zomaar ontstaat; eigenlijk is de paarse streep dus een vorm van valschade. Samsung heeft echter besloten om dit binnen de overige garantievoorwaarden (dus inderdaad geen schade aan het toestel, toestel niet ouder dan twee jaar, etc.) als coulance kostenloos te repareren. Ik hoop dus dat je je factuur kunt terugvinden en dat daaruit blijkt dat je toestel nog geen twee jaar oud is, dan heb je namelijk gewoon garantie en kun je je toestel aanmelden voor de ophaalservice of een servicepunt bezoeken. Zie daarvoor ook: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa...

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Marchaers,

Wat vervelend om te horen hoe dat is gelopen 😞 Kun je ergens je factuur nog achterhalen? Dit is namelijk je garantiebewijs, en hier staat ook de aankoopdatum op. Als dit inderdaad binnen twee jaar is, dan heb je hier garantie op, anders ben ik bang dat het niet binnen de garantie zal vallen.

Een belangrijk punt voor de paarse streep is namelijk wel dat dit pas gebeurt nadat het toestel een keer gevallen/gestoten is. Het is een beschadiging onder de display die niet zomaar ontstaat; eigenlijk is de paarse streep dus een vorm van valschade. Samsung heeft echter besloten om dit binnen de overige garantievoorwaarden (dus inderdaad geen schade aan het toestel, toestel niet ouder dan twee jaar, etc.) als coulance kostenloos te repareren. Ik hoop dus dat je je factuur kunt terugvinden en dat daaruit blijkt dat je toestel nog geen twee jaar oud is, dan heb je namelijk gewoon garantie en kun je je toestel aanmelden voor de ophaalservice of een servicepunt bezoeken. Zie daarvoor ook: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa...

kevin-sig
0 Likes