Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

oude Samsung smartphone

(Onderwerp aangemaakt op: 19-07-2024 12:33 PM)
234 Weergaven
bruinie
Apprentice
Opties

ik heb nog een oude Samsung Young in de kast liggen.  Ik zou die graag gebruiken op reis in Namibië = enkel om te bellen in geval van nood (want is self-drive) en eventueel Google Maps.  Zou toestel meenemen op reis, en ter plaatse een sim-kaart aanschaffen.   Is dit toestel nog aan te passen of up te graden of wat dan ook  om deze (beide) functie(s) te gebruiken.  = Android versie 4.1.2 / Maps-versie 9.39.2           Ik gebruik momenteel wel een Samsung S21 FE (maar wellicht maar met 1 sim).  

Dank voor alle info !

0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @bruinie,

Wow, dat is een mooi model uit 2013! Had je al gekeken bij 'Instellingen' ---> 'Systeem' ---> 'Systeem update' --->  'Downloaden en installeren' wanneer er een update beschikbaar is. Had je verder ook in de app 'Market' gekeken? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
bruinie
Apprentice
Opties

Bedankt Ajay-A voor je antwoord en de tip (en sorry voor de late reactie; druk, druk, druk).  Een systeemupdate lukt helaas niet meer (na 11 jaar ...), wat te verwachten was.  (meestal maar 7 a 8 jaar !?)  Het lukt wel nog als ik mijn sim-kaart verplaats om rechtstreeks via Google de navigatie te doen; maar niet via de App Google Maps.    De verbinding is trouwens héél traag; is nog 3G

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update bruinie,

Als je wilt kan ik je voorzien van toegang tot onze kortingsportaal. Daar kan je allemaal Samsung producten vinden voor een kortingsprijs. Laat weten als je interesse hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes