op 19-07-2024 12:33 PM
ik heb nog een oude Samsung Young in de kast liggen. Ik zou die graag gebruiken op reis in Namibië = enkel om te bellen in geval van nood (want is self-drive) en eventueel Google Maps. Zou toestel meenemen op reis, en ter plaatse een sim-kaart aanschaffen. Is dit toestel nog aan te passen of up te graden of wat dan ook om deze (beide) functie(s) te gebruiken. = Android versie 4.1.2 / Maps-versie 9.39.2 Ik gebruik momenteel wel een Samsung S21 FE (maar wellicht maar met 1 sim).
Dank voor alle info !
op 23-07-2024 11:08 AM
Hallo @bruinie,
Wow, dat is een mooi model uit 2013! Had je al gekeken bij 'Instellingen' ---> 'Systeem' ---> 'Systeem update' ---> 'Downloaden en installeren' wanneer er een update beschikbaar is. Had je verder ook in de app 'Market' gekeken?
Met groet,
Ajay
op 06-08-2024 04:36 PM
Bedankt Ajay-A voor je antwoord en de tip (en sorry voor de late reactie; druk, druk, druk). Een systeemupdate lukt helaas niet meer (na 11 jaar ...), wat te verwachten was. (meestal maar 7 a 8 jaar !?) Het lukt wel nog als ik mijn sim-kaart verplaats om rechtstreeks via Google de navigatie te doen; maar niet via de App Google Maps. De verbinding is trouwens héél traag; is nog 3G
op 08-08-2024 03:10 PM