op 09-01-2021 07:09 PM
Type Samsung: M31
One UI: 2,5
Android 10
Vanmiddag wilde ik een foto maken. Op zich ging dat, echter bleef onder de foto een cirkeltje draaien alsof de foto ergens opgeslagen werd. Terwijl de opslaglocatie aangegeven was als de SD-kaart die nog lang niet vol is.
Dit gebeurde tot 3 keer toe.
Uiteindelijk heb ik gedacht: "Misschien maar eens mijn telefoon opnieuw opstarten, wellicht hangt er iets."
Na het herstarten van de telefoon naar de camerainstellingen gekeken: ik kan niet meer kiezen waar ik de foto' en videos kan opslaan. Niet dat het grijs is, de hele optie staat er gewoon niet meer bij!
Bij de camera stond voorheen links naast de knop om af te drukken, een klein voorbeeld van de laatste foto die ik gemaakt heb. Nu staat daar het bloemetje van de galerij. Druk ik echter op het bloemetje, dan krijg ik de melding dat er nog geen foto's gemaakt zijn! Paniek dus, want dan zouden alle foto's en videos weg zijn.
Echter, druk ik op de teleoon op het bloemetje van de galerij, dan staan daar alle foto's en videos wel.
En ook als een foto maak, verschijnt er links naast de knop om af te drukken, een miniatuur van die foto en die foto staat dan ook in de galerij (die ik dan via het aparte knopje op mijn telefoon benader).
Druk ik echter op het miniatuurbeeld naast de afdrukknop, dan zie ik de foto maar kan ik ineens niet meer door mijn foto's bladeren. Als die er niet meer zijn!!
Wat kan dit veroorzaken en beter nog: hoe los ik dit op??
op 09-01-2021 09:08 PM
Het lijkt erop dat mijn telefoon de kaart niet meer herkend, op de pc worden de afbeeldingen prima weergegeven.
Zou dan mijn telefoon kapot zijn??
op 10-01-2021 12:40 AM