op 28-09-2024 12:54 PM
Ik ben in het bezit van een smartphone Galaxy A14
Mijn probleem is het volgende: Als het toestel operationeel is, kan ik het niet opladen. Als ik het toestel uitschakel, kan ik het wel snel opladen. (tot 100 %) Wat is eigenlijk het verschil tussen opladen bij een toestel in werking en een toestel dat afstaat? Vroeger , wanneer ik het toestel gebruikte en de c-connector aansloot, kreeg ik een bericht in de aard van opladen en OK. Nu krijg ik niets en als ik naar de status van de batterij kijk dan staat er niet opladen. Als ik het toestel uitschakel en iksluit de c-connector aan, dan verschijnt er een bliksemtje, dat weer verdwijnt en terugkeert als ik kort op de startknop duw. Bij de hersteldienst werd de USB-connector , waar ik de aansluiting maak voor de oplaadkabel (C-connector) Heeft er iemand enig idee?
met vrienfelijke groeten
Ronny
op 28-09-2024 07:00 PM
op 30-09-2024 11:50 AM
Ik heb alle cache van alle apps leeggemaakt. Ik kan hem nog steeds niet opladen als hij operationeel is.
Ik moet hem dus afzetten om te kunnen opladen. Hij laadt dan normaal op tot 100 % en bij gebruik laadt ie normaal af. De USB poort is vervangen in een lokaal servicecenter zonder resultaat. Hij had nog enkele wisselstukken besteld, maar die gaven ook geen resultaat. Hij sprak nog over de printplaat (motherboard), maar de prijs daarvoor was te hoog om ze te laten vervangen. Ik zet hem nu af om op te laden.
Er werd recent een upgrade gedaan van de software, maar ik ben niet zeker dat het probleem direct daarna begonnen is.
Iemand nog een idee?
Hoe kan ik een foutrapport genereren? Ik ben wel een leek op het gebied van smartphone.
mvg
Ronny Vandenbussche
op 30-09-2024 01:04 PM
Hallo @Ronny17,
Bedankt voor jouw bericht.
1. Reproduceer de issue nog een keer.
2. Leg het vast op foto of video.
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten.
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens.
5. Selecteer Symptoomcategorie.
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen. Zonder logs kunnen we vrijwel weinig opzoeken.
Laat weten of het lukt om het rapport te sturen.
Met groet,
Ajay
op 02-10-2024 08:53 AM
Ik heb via MEMBERS lang duwen mijn foutenrapport doorgestuurd. Ik kreeg bericht dat het doorgestuurd was.
Waar kan ik dit rapport vinden? Of krijg ik méér info over wat er scheelt met mijn smartphone?
op 03-10-2024 03:08 PM
op 03-10-2024 08:23 PM
op 03-10-2024 08:26 PM
Kun je me uitleggen hoe ik die feedback kan verzenden? Met feedback bedoel je waarschijnlijk het antwoord op mijn verstuurde logs? mvg
Ronny
op 04-10-2024 09:13 AM
op 07-10-2024 09:44 AM
hoe kan ik die FEEDBACK vinden? PROCEDURE?