op 23-04-2018 11:00 PM
Beste,
M'n Samsung S7 Edge gaf vanmorgen de melding dat het laden gestopt was doordat het toestel te warm werd. Het toestel lag naast m'n bed te laden, met de originele lader. Toen ik daarna het toestel in de woonkamer aan een andere lader klikte, ook een originele Samsung lader, kwam er volle dikke witte rook uit het connnectorpunt. Dat gebeurde al toen ik de S7 nog in mijn handen had, waardoor ik meteen de lader eruit kom trekken. De hele connector is gesmolten en verkoold, evenals het connectorpunt van de kabel zelf.
Toen ik even later de laadsnoer van de lader op de slaapkamer checkte, was die ook al helemaal verschroeid en verkoold, wat betekend dat op het moment dat ik sliep een rokende smartphone lag die aan het doorbranden was.
Ik koop altijd originele laders en betaal graag wat meer voor betrouwbare electronica. Evenals dat ik al sinds de eerste Galaxy steeds voor Samsung koos, ivm het idee voor A-merk kwaliteit te gaan. Dit heeft mijn beeld toch aardig doen omdraaien van een merk dat staat voor betrouwbaar en hoogwaardig, naar een merk dat een product aan mij verkocht dat een fysiek gevaar voor mij bleek te vormen.
Ik zou graag een reactie van Samsung willen ontvangen, of dit in hun ogen acceptabel is.
op 07-05-2018 12:41 PM
op 07-05-2018 12:46 PM
Hi @Tbouw,
excuses voor de late reactie. Deze is ons helemaal ontglipt of niet doorgekomen in het systeem.
Heb je via een ander kanaal al contact opgenomen? Ik ontvang in ieder geval graag foto's van het toestel en de lader via een privébericht.