op 07-04-2018 01:02 AM
op 09-04-2018 09:28 AM
op 11-04-2018 11:41 AM
11-11-2018 11:02 PM - bewerkt 11-11-2018 11:05 PM
Beste, ik heb je antwoord gelezen en heb al verder gezocht naar informatie. Hier kom ik nog niet uit: met een s5 heb ik net mijn notities laten synchroniseren met een samsung account (gisteren aangemaakt). LIjkt allemaal ok, er staat een sync datum & tijd en groen vinkje op mijn telefoon. Maar...waar kan ik nu die notities vinden op mijn laptop, als ik in mijn samsung account ben ingelogd? Weet iemand van jullie dat? Dank alvast voor een antwoord, groetjes, Bob
op 12-11-2018 10:10 AM
op 12-11-2018 11:34 AM
He Rohit,
Dank je wel. Dan zal ik idd een andere app installeren. Voor nu nog: Voor het overzetten van de huidige data in mijn notities ga ik ervan uit dat er geen andere mogelijkheid is dan dit één voor één doen. Dus: per notitie deze selecteren en vervolgens doorsturen of de text ervan kopieren. Ik zie geen mogelijkheid alles te exporteren in één keer (ook niet als pdf) en ook via een kabeltje op mijn pc kom ik er niet bij (zonder in allerlei 'consoles' / pc-diep-technische handelingen te gaan...). Als ik iets mis, en er toch een mogelijkheid is, hoor ik het graag
op 12-11-2018 01:05 PM
op 13-11-2018 04:23 PM
Hi rohit (of andere persoon die zich geroepen voelt mee te delen). dat is me wat....nadat ik via je antwoord had geleerd dat mijn samsung account zinloos was, voor mijn doeleinden, heb ik het maar gedelete. voorheen heb ik synchronisatie op mijn telefoon uitgezet. van het deleten heb ik een bevestiging gekregen. toen op mijn telefoon gekeken hoe ik het nog gekoppelde samsung account daar kon verwijderen - dat lukte me niet. Uit interesse nog maar even het synchronisatie vinkje aan gedaan om te zien wat er gebeurde. Direct 'floepte' het bestaan van mijn samsung account daar weg. 2 uur later zie ik...dat mijn notities op mijn telefoon...helemaal leeg zijn! Die 'heerlijke' (not) samsung functie heeft dit voor elkaar??? bizar...i.i.g is mijn vraag nu...weet iemand of ik dit nog ergens kan achterhalen? cache, weet ik veel? Ik zou je dankbaar zijn....hg, (ik schrijf nu vanaf een ander mail (ander samsung account net aangemaakt. als ik me opnieuw aanmeld met het al bestaande account gaat ie misschien info terughalen? dat zou mooi zijn, als dat kan....)
op 13-11-2018 04:26 PM
overigens...bij het weghalen van mijn samsung account, kreeg ik wel de mededeling: U hebt uw abonnement op Samsung-services niet opgezegd.
kan ik daar nog iets mee? (ik had ueberhaubt geen idee wat dat zou betekenen....en/of hoe ik dat dan weer weg zou krijgen - als ik iets niet gebruik dan heb ik liever ook geen account, waar weer van alles verzameld kan worden dat voor mij zinloos is)
op 13-11-2018 04:55 PM
beste,
de boosdoener
zoals ik aangaf, het gaat om de standaard app, ik heb nml liever niet dat alle informatie automatisch gedeeld wordt met mijn andere apps.
het betreft deze app. er bestaat geen manier om de notities tot leesbaar bestand te converteren in samsung zelf. intussen zijn er met S Note en Samsung Notes drie notitie-applicaties (incl. die op de foto). notities zijn in mijn geval mijn werk dus een crash zou mij bijna fataal zijn. ik heb de notities uit de betreffende app kunnen synchroniseren naar Samsung Notes. ik vraag mij ten zeerste af waarom samsung een in eerste instantie vrijwel onvindbare app als Notities in het systeem verwerkt als het niet eens compatibel is, zoals bijvoorbeeld Kladblok in windows (txt). ik zou het graag back-uppen naar mijn PC en/of externe HDD. misschien toch maar eens overstappen op iOS...