Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

NFC, Samsung Health

(Onderwerp aangemaakt op: 30-06-2019 11:53 PM)
344 Weergaven
Milovs
Student
Opties
Hey, ik heb een vraag over de NFC lezer van mijn Samsung Galaxy S8. Ik gebruik een app voor mijn diabetes sensor te scannen (Libre Link). Dit is echt een perfecte samenwerking tussen mijn gsm en de sensor. Het is echt een levensvverbetering.

Ik ben van plan om een Samsung Fit E te kopen om mijn slaap te tracken, maar ik zie dat ik die alleen kan gebruiken met de Samsung Health app. Nu ik deze geïnstalleerd heb, zie ik dat elke keer ik mijn sensor voor mijn diabetes wil scannen, ik eerst moet selecteren welke app ik daarvoor wil gebruiken. Aangezien de sensor onder mijn arm hangt, kan ik dan moeilijk kiezen, en ik zou liever hebben dat het gewoon automatisch gaat.

Is er een manier om in Samsung Health de NFC lezer niet te laten gebruiken aangezien ik de NFC niet zou moeten gebruiken hiervoor, of om de Libre Link als 'standaard' in te stellen?
0 Likes
1 Antwoord
Nick
MegaStar
Opties

Gaaf dat onze telefoon zo goed werkt in combinatie met jouw diabetes sensor. Verder wordt het inderdaad een lastige. Helaas zie ik daar voor nu geen oplossing voor. De enige optie zou zijn als zij voor onze watches een app uitbrengen, maar zelfs dan zal de Fit E niet echt helpen, aangezien dit een redelijk basis sensor is met vrij weinig app mogelijkheden.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes