op 21-07-2017 12:53 AM
Hi guys,
Komt samsung pay beschikbaar voor de Samsung Edge S7 icm de gear s3? Of is/komt er andere mogelijkheid om nfc via een gear s3 te gebruiken?
Jammer dat er -naar mijn weten- nog niets mogelijk is bij apparatuur van opgeteld +- 1000 piek.
Thx in advance.
Gr
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 21-07-2017 09:38 PM
Hi @Dehjong,
Samsung Pay is op dit moment niet beschikbaar in de Benelux. Samsung Pay wordt uitgebreid, dus het is niet ondenkbaar dat dit in de toekomst ook naar onze landen komt.
NFC - Near Field Communication - zit gewoon in de Gear S3 en kun je gebruiken voor bijvoorbeeld het koppelen aan de telefoon. Mogelijk zijn er ook apps die NFC gebruiken. En je zou je bank kunnen vragen of ze, buiten Samsung Pay om, een app ontwikkelen voor contactloos betalen (ik neem aan dat je het over contactloos betalen hebt in plaats van NFC) voor de Gear zoals veel banken dat ook hebben voor de telefoon.
op 21-07-2017 09:38 PM
Hi @Dehjong,
Samsung Pay is op dit moment niet beschikbaar in de Benelux. Samsung Pay wordt uitgebreid, dus het is niet ondenkbaar dat dit in de toekomst ook naar onze landen komt.
NFC - Near Field Communication - zit gewoon in de Gear S3 en kun je gebruiken voor bijvoorbeeld het koppelen aan de telefoon. Mogelijk zijn er ook apps die NFC gebruiken. En je zou je bank kunnen vragen of ze, buiten Samsung Pay om, een app ontwikkelen voor contactloos betalen (ik neem aan dat je het over contactloos betalen hebt in plaats van NFC) voor de Gear zoals veel banken dat ook hebben voor de telefoon.
op 24-07-2017 04:58 PM
op 24-07-2017 05:39 PM
Hi Kevin,
Dank voor de uitgebreide reactie. Ik doel inderdaad op contactloos betalen en heb tot op heden helaas nog geen gebruik van de nfc functionaliteit mogen maken.
Hopelijk volgt contactloos betalen met Samsung pay snel in de benelux. Ken jij apps die dat reeds mogelijk maken? Ik kan die zo 1,2,3 niet vinden.
Dank wederom.
Mvg, Dehjong
op 24-07-2017 05:39 PM
op 25-07-2017 02:23 PM
25-07-2017 05:11 PM - bewerkt 25-07-2017 05:12 PM
Dank voor de hulp allen. Topic mag gesloten worden .