Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Nep of niet ? Wireless charger

(Onderwerp aangemaakt op: 26-02-2018 09:15 AM)
569 Weergaven
uiterlix
First Poster
Opties

Onlangs heb ik een wireless charger gekocht voor mijn Galaxy S8. Zie bijgaand een foto van het plaatje met het serienummer. Ik heb het vermoeden dat deze niet echt is. Hoe kan ik dat het beste controleren ?

charger.jpg

0 Likes
9 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Het ziet er wel echt uit...

zie onderstaand plaatje van een Review: 20160404-_26a1382

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
uiterlix
First Poster
Opties
Het lettertype van het serienummer verschilt, wat er op lijkt dat bij die van mij het serienummer niet achteraf op het label is aangebracht.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Klopt idd maar dat kan ook met verschillende drukken te maken hebben. Als je snel draadloos opladen aan hebt staan hoor je dan ook een ventilator? De neppe hebben dacht ik geen ventilator.
0 Likes
uiterlix
First Poster
Opties

Ik heb het apparaat maar even opengeshroefd. Er zou een ventilator in moeten zitten toch ?

20180226_171128.jpg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @uiterlix,

het leek mij in eerste instantie geen originele aangezien de QR-code nodal vaag leek, maar ik heb het serienummer in ons systeem ingevoerd en die komt overeen.

rsz-846676
0 Likes
uiterlix
First Poster
Opties

Zou je de specificaties er eens op na kunnen slaan ? Volgens mij hoort er een ventilator in te zitten.

Daarnaast.. wanneer je googled op dit serienummer kom je meerdere consumenten tegen die deze lader hebben en deze hebben allemaal hetzelfde serienummer. Dat zou niet moeten kunnen toch?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Dus toch echt :winking-face: zit er bij de nieuwere types geen ventilator meer @BruceH?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Daar heb ik niet naar gekeken @uiterlix,

echter als je dat al aangeeft, lijkt het mij sterk dat het een originele is.

In die specificaties staat niets over een ventilator, even gekeken bij een fast-charger voor de S8, maar daar wordt het ook niet vermeld in de specs. Het kan zijn dat er alleen ventilatiegaten inzitten voor het afvoeren van warme lucht.

rsz-846676
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ja mijn draadloze lader voor de S7 heeft wel een ventilator erin.. Maar misschien omdat dit een rechtopstaand model is dat het niet nodig is..
0 Likes