Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Mn telefoon blijft op speaker afspelen terwijl er oortjes inzitten Samsung galaxy A3 2017

(Onderwerp aangemaakt op: 05-03-2018 07:59 AM)
85597 Weergaven
Celia3
First Poster
Opties

Ik heb met meerdere oordopjes en koptelefoons geprobeerd om geluid uit mn oordopjes/koptelefoon te laten komen maar dat werkt niet.

Ook heb ik het gaatje van mn oordopjes schoongemaakt maar nogsteeds op speaker.

Wat moet ik doen om het geluid weer gewoon op mn oordopjes te laten afspelen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Celia,

Je kunt een softwarematig probleem uitsluiten door te testen of je oortjes in de Veilige Modus wel herkend worden. 

Volg onderstaande stappen om je toestel in de veilige modus op te starten: 

1. Zorg ervoor dat je toestel uitstaat en zet deze vervolgens weer aan door de aan-toets ingedrukt te houden.
2. Als de animatie afspeelt, houd dan de volumetoets naar beneden ingedrukt totdat het vergrendelingsscherm verschijnt.
3. De veilige stand wordt nu ingeschakeld, dit is linksonder in beeld zichtbaar.

Als je de veilige stand wilt uitschakelen, tik dan op de notificatie 'veilige modus aan' of start je toestel opnieuw op.

Alle gedownloade apps worden tijdelijk uitgeschakeld, dus je zou het kunnen testen door een audiobestand via de app Mijn Bestanden af te spelen. 

Daarnaast zou je het toestel nog volledig kunnen resetten. Omdat je al het overige al hebt geprobeerd, is - als dat ook niet werkt - de enige mogelijkheid nog dat de audiopoort stuk is. Je kunt deze laten repareren

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Celia,

Je kunt een softwarematig probleem uitsluiten door te testen of je oortjes in de Veilige Modus wel herkend worden. 

Volg onderstaande stappen om je toestel in de veilige modus op te starten: 

1. Zorg ervoor dat je toestel uitstaat en zet deze vervolgens weer aan door de aan-toets ingedrukt te houden.
2. Als de animatie afspeelt, houd dan de volumetoets naar beneden ingedrukt totdat het vergrendelingsscherm verschijnt.
3. De veilige stand wordt nu ingeschakeld, dit is linksonder in beeld zichtbaar.

Als je de veilige stand wilt uitschakelen, tik dan op de notificatie 'veilige modus aan' of start je toestel opnieuw op.

Alle gedownloade apps worden tijdelijk uitgeschakeld, dus je zou het kunnen testen door een audiobestand via de app Mijn Bestanden af te spelen. 

Daarnaast zou je het toestel nog volledig kunnen resetten. Omdat je al het overige al hebt geprobeerd, is - als dat ook niet werkt - de enige mogelijkheid nog dat de audiopoort stuk is. Je kunt deze laten repareren

kevin-sig
EryaVrugteveen
Explorer
Opties
Ik heb het zelfde probleem, De ingang van je speaker is defect. helaas is er niks meer aan te doen, Je kunt het laten repareren, of je gebruikt draadloze oorentjes
0 Likes
EryaVrugteveen
Explorer
Opties
schoonmaken heefd geen zin,
0 Likes
Jamie193
First Poster
Opties
ik heb een samsung a51 en de oordopjes werken niet deze hebben een usbc aansluiting maar hij pakt hem niet
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Jamie193,

Welke oortjes heb je precies? 

rsz-846676
0 Likes
Jamie193
First Poster
Opties
de akg oordopjes met usbc verbinding
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Aangezien jouw toestel ook aan AUX ingang heeft, zit er geen ondersteuning voor geluid via de USB poort. Het zal daarom niet gaan werken helaas.

rsz-846676
0 Likes
Jamie193
First Poster
Opties
ahh okey jammer
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt wel kijken naar bijvoorbeeld Bluetooth oortjes of andere bedraade oortjes met een AUX aansluiting 👍

rsz-846676
0 Likes