Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Micro SD kaart 16 GB Samsung J5 is vol

(Onderwerp aangemaakt op: 25-01-2018 07:28 AM)
765 Weergaven
Pascale2
First Poster
Opties

Mijn SD kaart van 16 GB is vol. Ik heb een nieuwe SD kaart van 32 GB aangekocht ter vervanging van de volle kaart. Ik wil echter geen gegevens kwijtspelen van de huidige SD kaart. Hoe kan ik de gegevens van de 16 GB SD kaart overzetten op de 32 GB kaart? Met garantie dat alles blijft functioneren daarna.

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jan
Helping Hand
Opties

Garanties krijg je nooit.

Ik heb al diverse malen de inhoud gewoon gekopieerd en de kaart er weer ingestoken. Ik heb wel altijd eerst de nieuwe lege kaart geformateerd in de (nieuwe) telefoon en daarna 1:1 overgezet. En tot op heden zonder problemen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Normaal gesproken zoals Jan zegt gewoon de nieuwe SD kaart in de telefoon stoppen die laten formatteren. Daarna de inhoud van de oude SD kaart kopieren naar de nieuwe. Wel raad ik je aan om eerst een backup te maken!

http://smsng.nl/resetmobfbwc

Ook raad ik je aan om Google Foto's te gebruiken met de instelling op Hoge Kwaliteit. Dan heb je gratis onbeperkt backup opslag voor je foto's en video's! En met 1 knop kan je ruimte vrijmaken, de app controleert of er een backup is gemaakt en verwijderd daarna pas de foto of video!
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
Jan
Helping Hand
Opties

Garanties krijg je nooit.

Ik heb al diverse malen de inhoud gewoon gekopieerd en de kaart er weer ingestoken. Ik heb wel altijd eerst de nieuwe lege kaart geformateerd in de (nieuwe) telefoon en daarna 1:1 overgezet. En tot op heden zonder problemen.

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Normaal gesproken zoals Jan zegt gewoon de nieuwe SD kaart in de telefoon stoppen die laten formatteren. Daarna de inhoud van de oude SD kaart kopieren naar de nieuwe. Wel raad ik je aan om eerst een backup te maken!

http://smsng.nl/resetmobfbwc

Ook raad ik je aan om Google Foto's te gebruiken met de instelling op Hoge Kwaliteit. Dan heb je gratis onbeperkt backup opslag voor je foto's en video's! En met 1 knop kan je ruimte vrijmaken, de app controleert of er een backup is gemaakt en verwijderd daarna pas de foto of video!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Pascale2
First Poster
Opties
Bedankt. Het is gelukt op deze manier.
0 Likes