Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Melding doorschakelen met voorwaarden actief

(Onderwerp aangemaakt op: 21-07-2017 12:15 PM)
51509 Weergaven
Veldwonner
First Poster
Opties

Als ik tracht te bellen met nr uit telefoonboek krijg ik de melding "Doorschakelen met voorwaarden actief".en krijg dan geen verbinding . Oorzaak?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Doorschakelen met voorwaarden actief wordt ook op mijn toestel aangegeven en is dus geen fout van het toestel. Ik zou eerder denken aan een fout met de SIM-kaart of iets dergelijks.

Kun je bij Instellingen -> Algemeen beheer -> Resetten -> Netwerkinstellingen resetten. Als dat niets uithaalt raad ik je aan om bij je provider een nieuwe SIM-kaart aan te vragen, kun je meestal kosteloos opvragen, ik hoor graag hoe het dan gaat! 

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Veldwonner,

Heb je dit bij ieder nummer dat je belt of bij een specifiek nummer? Doorschakelen met voorwaarden actief is een standaardmelding die betekent dat als je in gesprek bent, bellers worden doorgeschakeld naar je voicemail (als je de standaard instellingen gebruikt ten minste). Dat heeft dus niets met je verbindingsprobleem te maken en krijg je ook te zien als het zou lukken.

Kunnen andere mensen je wel zonder problemen bellen?

Kun je eens gaan naar de Systeeminstellingen --> Info telefoon --> status --> status simkaart en aangeven wat hier onder signaalsterkte staat?

Ook wil ik je vragen om te bellen naar ##002#. Inclusief het dubbele hekje aan het begin en het hekje ter afsluiting. Dit reset alle instellingen wat betreft doorschakelen op het netwerk.

kevin-sig
0 Likes
mamelis11
First Poster
Opties

Ook hier een probleem om zelf te bellen. Gebeld worden is geen probleem. Op het moment dat ik bellen wil, kreeg ik eerst de melding doorschakelen met voorwaarden actief en werd direct de verbinding verbroken. Heb ##002# ingetypt en nu komt er geen melding en wordt de verbinding direct verbroken.

Wat nu? Bij sim status staat signaalsterkte ; -105dBm 4 asu.

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Doorschakelen met voorwaarden actief wordt ook op mijn toestel aangegeven en is dus geen fout van het toestel. Ik zou eerder denken aan een fout met de SIM-kaart of iets dergelijks.

Kun je bij Instellingen -> Algemeen beheer -> Resetten -> Netwerkinstellingen resetten. Als dat niets uithaalt raad ik je aan om bij je provider een nieuwe SIM-kaart aan te vragen, kun je meestal kosteloos opvragen, ik hoor graag hoe het dan gaat! 

rsz-846676
0 Likes
RobHarmke
Journeyman
Opties

Bij mij staat er  -94 46 aai

Wat zegt dat ?

0 Likes
RobHarmke
Journeyman
Opties

Asus 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Rob,

-94 dbm / 46 asu is een gemiddelde signaalsterkte. De ASU waarde is een andere manier om je signaalsterkte op te schrijven, er staat twee keer hetzelfde.

Deze signaalsterkte vertaalt zich waarschijnlijk naar drie streepjes bovenaan.

Heb je specifieke problemen met je mobiele verbinding?

kevin-sig