Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Lwvel box gaat niet aan

(Onderwerp aangemaakt op: 25-01-2018 07:44 PM)
3742 Weergaven
sijb093
Student
Opties

Hallo Samsung 

Bij een Samsung telefoon welke is aangeschaft via Hollands nieuwe vorig jaar maart heb ik een levelbox ontvangen en deze een tijd lang met veel plezier te hebben gebruikt gaat deze niet meer aan.

Ondanks dat de box volledig geladen is 

Met vriendelijke groet

Daniel 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
0 Likes
8 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dan kan je het beste even langs een servicepunt of laten ophalen. Factuur meenemen/opsturen.

https://www.samsung.com/nl/reparatie/

https://www.samsung.com/nl/reparatie/bezoek-servicelocatie/
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
sijb093
Student
Opties

Hartelijk dank voor je reactie.

Echter ik heb van dr speaker geen factuur daar ik deze via een aangekochte telefoon heb gekregen en er alleen een soort expeditie bon bij zat en deze heb  ik niet meer.

Ik hoor graag wat te doen.

Met vriendelijke groet 
Daniel 
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Die erbij doen dan en aangeven dat je hem via een promotie hebt verkregen. Doe de aankoopfactuur van je toestel er ook bij dan kunnen ze zien dat je in de periode van de promotie zat en dus recht had op een level box.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @sijb093,

als je hem bij een promotie van ons hebt gekregen, wordt er altijd een begeleidende bon bij geleverd, die dient als garantiebewijs. Zonder bon, kunnen we je niet garanderen dat de reparatie binnen de fabrieksgarantie valt. 

rsz-846676
0 Likes
Macpoes
First Poster
Opties

Ik had precies dit probleem en jammer dat Samsung zelf de oplossing niet geeft.

Druk de powerbutton in en tegelijk de pairing knop (play/pauze). Houd beide knopjes 7 seconden vast en de box wordt gereset. Druk opnieuw de powerknop in zodat hij normaal aangaat. Lukt dit niet, dan kan je het proberen met alle knopjes 10 seconden inhouden. Je moet wel opnieuw je telefoon koppelen.

Ellen_1978
First Poster
Opties
Super-tip is dit! Dankjewel! Mijn speaker werkte plots niet meer, heb dit geprobeerd (4 knopjes 10 sec. ingedrukt houden) en nu werkt alles weer prima!
prorail
First Poster
Opties

Zelfde probleem. Met deze tip, de beide knopjes, werkt ie weer. Inderdaad net zoiets wat je (vroeger) af en toe op je vastgelopen telefoon  ook moest doen om die weer aan de praat te krijgen. Super bedankt. 

0 Likes
jelybee00
Apprentice
Opties

Bij mij ook terug in orde . Bedankt