Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

LED View Cover voor Samsung Galaxy S7 Edge (EF-NG935PBEGWW) defect

(Onderwerp aangemaakt op: 06-02-2017 06:21 PM)
6787 Weergaven
AnTONiCK
Student
Opties

Hallo,

Sedert een aantal dagen werkt de LED View Cover voor Samsung Galaxy S7 Edge (EF-NG935PBEGWW) niet meer.

Tot voor kort heeft de LED View Cover naar behoren gewerkt en plots hield hij er mee op, ging knipperend uit en nog éénmaal aan en wederom uit. Daarna is de LED verlichting na sluiten van de cover uitgebleven.

Ik heb het vermoeden dat de "flatcable" in de rug van de cover een inwendig breukje heeft of dat er ergens anders een slecht contact is ontstaan.

De LED Cover is altijd met zorg behandeld en toont geen zichtbare sporen van beschadiging.

Ik heb vrijwel alle aanbevelingen die elders in dit forum worden aangedragen uitgevoerd en geprobeerd:

- opstarten in "veilige mode"

- *#0*# - Sensor: resulteert in een groen scherm

- cover verwijderen en de NFC uitschakelen, cover terugplaaten en NFC wederom inschakelen

Echter alles zonder resultaat.

Vanmiddag - maandag 6 februari 2017 - de verkoper (T-Mobile in Vlissingen) bezocht voor "garantie-aanspraak" en die ook geen oplossing wist te vinden om de LED View Cover naar behoren te laten functioneren en mij vervolgens verwees naar de  "klantenservice van Samsung" voor verdere actie.

Datum aanschaf is 18 maart 2016. Periode dat de LED View Cover met zorg is gebruikt bedraagt 10 tot 11 maanden.

Op deze site zie ik dat de garantieperiode voor Mobiele Accessoires twee jaar is waardoor ik meen dat dit defect door Samsung verholpen dient te worden.

Verder meen ik uit reacties in dit forum te mogen opmaken dat dit euvel redelijk veel voorkomt.

Verzoeke mij aan te geven of het mogelijk is dat door de klantenservice van Samsung een vervangende "nieuw en werkend" LED View Cover kleur Zwart (LED View Cover voor Samsung Galaxy s7 Edge (EF-NG935PBEGWW)) kan worden opgezonden naar T-Mobile  T-Shop Vlissingen, Walstraat 102, 4381 GE Vlissingen (Telefoon: 06-24001200), zodat ik de defecte LED View Cover aldaar kan inleveren en het werkend exemplaar in ontvangst kan nemen.

Met vriendelijke groet en in afwachting van uw antwoord,

A.C. Kesteloo

Vlissingen

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
AnTONiCK
Student
Opties

Op dinsdag 7 februari 2017 ben ik terugebeld door een medewerker van T-Mobile in Vlissingen met de mededeling dat ik de defecte LED View Cover voor Samsung Galaxy S7 Edge (EF-NG935PBEGWW) kon komen omruilen voor een goed werkend nieuw exemplaar.

Door omstandigheden heb ik dat pas vandaag, woensdag 8 februari, kunnen doen.

De Samsung Galaxy S7 Edge werkt nu weer goed samen met deLED View Cover.

Mijn probleem is hiermee naar tevredenheid opgelost.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Hey AnTONiCK,

Wat ontzettend balen dat jouw LED View Cover niet meer goed functioneert 😞

Wel goed dat je onze Community al hebt bekeken voor oplossingen, jammer dat het echter geen verschil heeft mogen maken.

In dit geval kun je de cover via onze Ophaalservice voor reparatie opsturen. Eventueel kun je dit nog een keer bespreekbaar maken met T-Mobile. Wellicht dat deze jou kan voorzien van een nieuwe cover, aangezien je daar de koopovereenkomst mee hebt.

Succes! 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Oplossing
AnTONiCK
Student
Opties

Op dinsdag 7 februari 2017 ben ik terugebeld door een medewerker van T-Mobile in Vlissingen met de mededeling dat ik de defecte LED View Cover voor Samsung Galaxy S7 Edge (EF-NG935PBEGWW) kon komen omruilen voor een goed werkend nieuw exemplaar.

Door omstandigheden heb ik dat pas vandaag, woensdag 8 februari, kunnen doen.

De Samsung Galaxy S7 Edge werkt nu weer goed samen met deLED View Cover.

Mijn probleem is hiermee naar tevredenheid opgelost.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Dat is heel fijn om te lezen 😄 Ik ga je dan ook veel plezier verder wensen met jouw S7 edge en LED View Cover!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Clara3
First Poster
Opties

Goede middag

Ook mijn Samsung hoesje voor de Samsung edge 7 werkt niet meer.

Kan ik deze laten repareren of opsturen.

Groetjes

Claartje. Van Kasteren

De Raetsingel 37 Boxmeer

wilenclaartje@gmail.com 

Tim schreef:

Dat is heel fijn om te lezen 😄 Ik ga je dan ook veel plezier verder wensen met jouw S7 edge en LED View Cover!

0 Likes
Clara3
First Poster
Opties

Helaas hij werkt niet meer. Heb er maar even plezier van gehad.

Groetjes Claartje 

0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Oh, nee! Wat ontzettend balen. Heb je dit meteen weer bij T-Mobile aangegeven? 

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
jeroen1980
First Poster
Opties

Ik heb sinds de zomer een S7 aangeschaft met daarbij behoord een officeel s7 cover met led schermpje. De eerste maanden naar behoren gewerkt. Erg fijn om snel de tijd af erop af te lezen.

Maar nu valt het me al een paar dagen op dat het hoesje niet meer naar behoren werkt. Led-scherm is er mee op gehouden?

Wat kan ik hier nog aan doen? Na twee maanden gebruik is dit toch wel erg snel?

Ik hoor het graag?

Gr jeroen

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @jeroen1980,

welkom op de Community.

Dat is wel erg snel inderdaad!

Kun je het volgende proberen:

1. Haal de telefoon uit de LED Cover
  2. Haal de telefoon van zijn schermvegrendeling
  3. Hou de Volume Down + Aan/uit knop ingedrukt 
  4. Toestel start nu opnieuw op
  5. Zet de telefoon weer in de Cover.

Als dit niet werkt, kun je het beste langs je verkoper gaan of de cover via onze ophaalservice ter reparatie aanmelden. 

rsz-846676
0 Likes
jeroen1980
First Poster
Opties

bedankt voor je tip. Helaas werkt de cover nu nog steeds niet> Balen...

wanneer ik op de link klik voor de ophaalservice, kan ik alleen in dit scherm een telefoon te reparatie aanleveren.

Is er ook een optie om alleen de cover aan te bieden?

ik kom zo niet verder op de site?

Ik hoor graag van je

0 Likes