op 23-07-2017 07:27 PM
Kan WiFi niet meer aanzetten. Knop is grijs, wordt even groen en gelijk weer grijs. Van alles geprobeerd, accu er uit bij werkend toestel en weer er in, zachte- en harde reset, veilige modus opgestart, fabrieksinstellingen terug gezet dit alles zonder resultaat. Wie of wie heeft er nog een tip? Zou het dan iets van de hardware kunnen zijn, antenne, en wat kost zo'n reparatie ongeveer? Toestel is 2,5 jaar oud dus als de reparatiekosten te hoog worden kan ik beter voor een ander toestel gaan denk ik. Alvast bedankt voor je reactie!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 04-08-2017 01:04 PM
Vandaag bericht van Service center. Stuursysteem Wifi is kapot. (Te) Dure reparatie. Dus helaas na al 2 jaar en 5 maanden (!!) einde van mijn Samsung S5. Nu uitzien naar ander toestel. Denk niet dat het na deze ervaring weer een Samsung wordt....
op 26-07-2017 02:54 PM
Hoi PPK,
Als je alles al geprobeerd hebt, dan lijkt het inderdaad een hardwarematig probleem 😞 Jammer genoeg heb ik geen inzicht in reparatieprijzen, dit zal echt door een monteur moeten worden bepaald. Uit ervaring weet ik dat reparatiekosten wel tegen kunnen vallen, dus ik raad je aan hier goed over na te denken.
Succes ermee!
op 04-08-2017 01:04 PM
Vandaag bericht van Service center. Stuursysteem Wifi is kapot. (Te) Dure reparatie. Dus helaas na al 2 jaar en 5 maanden (!!) einde van mijn Samsung S5. Nu uitzien naar ander toestel. Denk niet dat het na deze ervaring weer een Samsung wordt....
op 04-08-2017 04:12 PM
Hi @PPK.
ik heb je een privebericht gestuurd omtrent je post betreffende de reparatie van de Galaxy S5.
op 05-04-2018 11:41 AM
Ik heb net hetzelfde probleem. Mijn toestel is 3 jaar oud. Een dure herstelling is niet aan de orde. Jammer en heel zuur voor een toestel in die prijsklasse. Na vorige problemen met de S2 en de S5 mini hou ik het wellicht ook voor bekeken bij Samsung.
op 05-04-2018 02:15 PM
Hi @Doincl,
kun je eens proberen hem in de veilige modus te starten? Kun je de Wi-Fi dan wel inschakelen?
op 05-04-2018 03:14 PM
op 05-04-2018 04:21 PM
op 01-04-2019 12:53 PM
op 02-04-2019 06:45 PM
Heb je ook een Galaxy S5?
De kosten van het repareren van de Wifi-module op een S5 zijn inderdaad niet bekend.
Wanneer je je toestel ter reparatie aanmeldt, ontvang je hiervan een prijsopgave. De reparatie wordt gestart wanneer je hiermee akkoord gaat.
Maar je zult ook even na moeten gaan of het 't wel waard is om je S5 te laten repareren. Wellicht is een nieuwe model een betere oplossing.