op 17-08-2021 12:14 PM
Na een Factory reset op het toestel een J5 van mijn vrouw, kan ik niet meer inloggen in het Google account.
Hierdoor is het toestel onbruikbaar.
Ik Het trachten in te loggen via E-mailadres gekend voor het Google account met huidig paswoord, maar krijg een melding dat dit niet mogelijk is door een recente wijziging van paswoord.
Via andere mogelijkheden met Tf. nr., naam en voornaam, kom ik op mijn account en word een verificatie code verzonden naar mijn gekoppelde tf. Als ik deze ingeef, krijg ik een onverwachte fout.
Ook wijzigen van paswoord wegens vergeten paswoord lukt over gans mijn account, maar na ingave in de J5 zelfde probleem een onverwachte fout.
Ik vrees dat er iets fout is gelopen is bij de factory reset en vraag me af wat er nog kan gebeuren om het toestel terug werkend te krijgen.
In mijn Google account merk ik dat ik met de J5 ben ingelogd, maar kan eigenlijk verder niets doen (zie hieronder schermtekening).
Mooi dat er via inlog Google een beveiliging is op het toestel, maar uiteindelijk blijkt bij menselijke of andere fouten maar weinig mogelijkheden te bestaan om dit op te lossen.
Wie kan me hierin helpen.
Met vriendelijke groeten,
Jan
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 17-08-2021 12:25 PM
Hoi Jan,
Als je niet voorbij de heractiveringsvergrendeling komt, dan kun je met je aankoopbewijs en identiteitsbewijs langs een van de servicepunten gaan om geholpen te worden door een van de servicemedewerkers van Samsung.
En een tip voor de volgende keer: reset het toestel altijd via de instellingen, niet via een noodherstelmenu of andere omwegen. Dan heb je die heractiveringsvergrendeling namelijk niet.
op 17-08-2021 12:25 PM
Hoi Jan,
Als je niet voorbij de heractiveringsvergrendeling komt, dan kun je met je aankoopbewijs en identiteitsbewijs langs een van de servicepunten gaan om geholpen te worden door een van de servicemedewerkers van Samsung.
En een tip voor de volgende keer: reset het toestel altijd via de instellingen, niet via een noodherstelmenu of andere omwegen. Dan heb je die heractiveringsvergrendeling namelijk niet.