Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Inruil actie s8 registratie EMEI NUMMER WERKT NIET

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2018 04:49 PM)
865 Weergaven
Thomas1000
First Poster
Opties

Hallo, ik heb 6 februari een nieuwe S8 gekocht bij mobiel.nl en wou op de inruilwebsite van samsung een oude telefoon inruilen voor de actie. Bij het invullen van mijn EMEI nummer krijg ik dit: ''Vul een juist IMEI-nummer in." Dit is toch echt het imei nummer van mijn nieuwe telefoon. Hoe kan ik dit oplossen?

0 Likes
18 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Thomas,

Je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice. Er lijkt inderdaad een probleem te zijn met een aantal IMEI-nummers in de database, dus die IMEI-nummers moeten in kaart worden gebracht.

kevin-sig
0 Likes
fritsderksema
Apprentice
Opties

Exact het zelfde probleem. 5 Februari jl toestel  S8 aangeschaft en al vier dagen bezig. 

Retailer heeft ook gebeld met SAMSUNG. Inmiddels al contact gehad met service desk. CHAREL, chat met MAURICE , MAIL VAN WILMA helpt niets. zou nu goed moeten zijn. Kan je wel adviseren contact op te nemen met de service desk maar die kunnen ook weinig.

Slecht voorbereidde actie van SAMSUNG. Zeker geen PROMO !

Benieuwd of CEO van deze slechte performance op de hoogte is.

SAMSUNG onwaardig.

0 Likes
Thomas1000
First Poster
Opties

Inderdaad een kwalijke zaak. Dat er iets fout gaat, kan dan nog gebeuren. Echter zou je van Samsung wel een adequate reactie en oplossing verwachten. Echter blijft het gewoon stil!!!!

Heel erg jammer! 

0 Likes
SmartS8
Journeyman
Opties

Had ook een probleem.

Via service wel opgelost.

Blijkbaar verkeerd toestel aangestipt

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Thomas en Frits,

Als het goed is werken alle deelnemende IMEI-nummers nu wel. Zouden jullie het nu nog eens kunnen proberen?

@SmartS8 Goed om te horen dat het daarmee gelukt is :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig
0 Likes
Thomas1000
First Poster
Opties

Inmiddels gelukt om me aan te melden. Helpdesk heeft het opgelost.

Echter nog geen bevestigingsmail of verzendlabel ontvangen. Zou binnen 24 uur worden verstuurd. Ben benieuwd, want die zijn bijna voorbij.

Mvg Thomas

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @Thomas1000, fijn dat je het inmiddels hebt kunnen oplossen met de telefonische helpdesk. Heb je de mail nu wel ontvangen? Zo niet, kijk dan ook in de spambox. Het kan zijn dat 'ie daarin terecht is gekomen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Thomas1000
First Poster
Opties

0 Likes
Thomas1000
First Poster
Opties

Nee, helaas niks ontvangen. Ook niet in de spambox.

0 Likes