Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ingebrand lcd SCHERM SAMSUNG GALAXY S6

(Onderwerp aangemaakt op: 14-09-2017 06:32 PM)
2115 Weergaven
LouzR
First Poster
Opties

Van tcc europe kreeg ik te horen dat ik een ingebrand lcd scherm heb.

(zie foto)

Zelf heb ik daar nooit iets van gemerkt.

Hoe zie je dat en hoe komt dat.

Weet iemand hier meer van?

Dan graag hulp

alvast enorm bedankt 

Groet LouzR

dit sturen ze mee.dit sturen ze mee.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @LouzR,

dat wordt bepaald door de monteur. Zodra je jouw toestel hebt aangemeld via de ophaalservice of bij een servicepunt, zullen zij het toestel grondig onderzoeken en op basis daarvan hun oordeel geven.

Als blijkt dat het niet binnen de garantievoorwaarden valt, zul je hiervoor een prijsopgave krijgen. 

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi LouzR,

Op de foto zie je het welkomstscherm dat na een reset getoond wordt. Daar achter zie je een paarse gloed met allerlei icoontjes. Die gloed en icoontjes zijn ingebrand. Het is vooral zichtbaar op witte of lichte achtergronden. 

Dit fenomeen komt door langdurig hetzelfde beeld op je scherm te projecteren. Veel oudere TV's hebben bijvoorbeeld ook last van een ingebrand logo van het kanaal, omdat die logo's in tegenstelling tot de rest van het beeld stil staan.

kevin-sig
0 Likes
LouzR
First Poster
Opties

Dank je wel

En hoe zit het met garantie van Samsung?

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @LouzR,

dat wordt bepaald door de monteur. Zodra je jouw toestel hebt aangemeld via de ophaalservice of bij een servicepunt, zullen zij het toestel grondig onderzoeken en op basis daarvan hun oordeel geven.

Als blijkt dat het niet binnen de garantievoorwaarden valt, zul je hiervoor een prijsopgave krijgen. 

rsz-846676
0 Likes