Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe deblokkeer ik contacten op de Samsung GT-E1270

(Onderwerp aangemaakt op: 13-12-2016 10:38 AM)
1951 Weergaven
Angela1nce
Student
Opties

Hallo, 

Mijn dochter heeft een prepaid klaptelefoon van Samsung gekocht met Vodafone als provider.

Nu heeft zij echter 'per ongeluk' mijn nummer geblokkeerd. Zij wil dit ongedaan maken, maar bij Instellingen en via Contacten krijgen wij deze optie niet.

Vodafone service winkel stuurt haar ook weg met de woorden dat ze niet kunnen helpen.

In geval van nood kan ik haar niet meer bellen. Wie kan ons helpen? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey Angela,

Dat was niet zo handig. :winking-face: Probeer het volgende:

In Menu --> Instellingen --> Applicaties --> Berichten --> Algemene Instellingen --> Blokkeer Berichten. Verwijder hier jezelf.

Anders:

In Menu --> Instellingen --> Oproepen --> Alle Oproepen --> Automatisch weigeren --> Weiger lijst. Verwijder hier jezelf.

Het document dat ik heb is alleen in het Engels, dus het kan zijn dat mijn vertaling iets afwijkt.

Ik hoor graag of het gelukt is!

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey Angela,

Dat was niet zo handig. :winking-face: Probeer het volgende:

In Menu --> Instellingen --> Applicaties --> Berichten --> Algemene Instellingen --> Blokkeer Berichten. Verwijder hier jezelf.

Anders:

In Menu --> Instellingen --> Oproepen --> Alle Oproepen --> Automatisch weigeren --> Weiger lijst. Verwijder hier jezelf.

Het document dat ik heb is alleen in het Engels, dus het kan zijn dat mijn vertaling iets afwijkt.

Ik hoor graag of het gelukt is!

kevin-sig
0 Likes
Angela1nce
Student
Opties

Hallo Kevin,

Dank je wel voor je reactie. De eerste optie daar kwam ik niet mee verder, want ik kon een optie niey kiezen, omdat die keuze niet in de telefoonn staat.

De tweede optie ging echter wel en heb ik mezelf uit de blokkeerlijst gehaald. 

Was een 'blonde boze actie' van mijn dochter 😉 zegt ze zelf 😛 

KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hahaha, dat soort acties doen we allemaal wel eens, toch? :winking-face: Fijn om te horen dat het gelukt is!

kevin-sig
0 Likes