Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Grijs vlak na verwijderen foto in Galerij

(Onderwerp aangemaakt op: 22-07-2019 03:02 PM)
8454 Weergaven
JGN
Apprentice
Opties

Na verwijdering van een foto uit Galerij is er een grijs vlak achter gebleven met in het midden een cirkeltje met een uitroepteken. Hoe krijg ik dit weg? Na gebruik van het prullebakicoontje komt het steeds weer gewoon terug.

Mijn toestel is een A5 2017 en de foto is gemaakt met de standaard camera app en opgeslagen in het toestel geheugen.

Wie heeft een oplossing?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
JGN
Apprentice
Opties

Probleem nu opgelost: Instellingen -> Apps -> Galerij -> Cache legen -> Gegevens wissen. Daarna telefoon opnieuw opstarten. Galerij openen en kiezen voor "niet synchroniseren". Toen was het grijze vlak waar de foto stond voor verwijderen verdwenen. Na inschakelen van Synchroniseren bleef het ook weg. Welke stap nu precies het probleem oploste kan ik niet meer achterhalen. In ieder geval: opgelost.

Groet, JGN

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @JGN,

Zou je eens kunnen kijken of de naam van de verwijdere foto via Mijn Bestanden >> Interne Opslag >> DCIM >> Camera aanwezig is? Dan zou je hem daar ook nog kunnen verwijderen.

Anders kun je proberen via Instellingen >> Apps >> Galerij >> Opslag >> Cache legen en Gegevens verwijderen in die volgorde aantikken. Is het grijze vlak dan wel weg?

kevin-sig
0 Likes
JGN
Apprentice
Opties

Beste KevinW,

Al je suggestie heb ik geprobeerd. Niets dat helpt. 

Groet, JGN

0 Likes
Oplossing
JGN
Apprentice
Opties

Probleem nu opgelost: Instellingen -> Apps -> Galerij -> Cache legen -> Gegevens wissen. Daarna telefoon opnieuw opstarten. Galerij openen en kiezen voor "niet synchroniseren". Toen was het grijze vlak waar de foto stond voor verwijderen verdwenen. Na inschakelen van Synchroniseren bleef het ook weg. Welke stap nu precies het probleem oploste kan ik niet meer achterhalen. In ieder geval: opgelost.

Groet, JGN

0 Likes
Katja68
First Poster
Opties
Ik heb per ongeluk al mn fotos verwijderd, kan ik ze nog terughalen?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Katja68,

Foto's die je verwijderd, blijven 30 dagen in de prullenbak staan. Als het gaat om foto's die je langer geleden hebt verwijderd, dan is de kans klein dat je ze terug krijgt. Wel zijn hier apps van derde partijen voor, zoals DiskDigger. Maar daar kan ik je verder helaas geen informatie over geven 😉

rsz-846676
0 Likes