Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gmail account: "Momenteel problemen met synchroniseren. Binnenkort weer in bedrijf

(Onderwerp aangemaakt op: 26-11-2018 02:13 PM)
7646 Weergaven
JesseT
Apprentice
Opties

Beste Community,

Sinds een aantal weken werdt mijn gmail en agenda niet meer bijgewerkt.

De oorzaak van het problem heb ik kunnen achterhalen en bijgevoegd in dit bericht.

Wat heb ik allemaal al geprobeerd om het probleem te verhelpen:

- Account verwijderen & toevoegen

- Gmail / google apps updaten & email hier in openen (hopend op een bericht om ergens toestemming voor te geven maar zonder succes).

- Handmatig synchroniseren

- Telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen

Dit alles heeft niet geholpen, en daarom ben ik nu op deze community uitgekomen. Hopend op het juiste antwoord, want ik kan helaas mijn agenda niet meer updaten nu.

Ik heb een samsung galaxy A5 2017.

Groeten.

Screenshot_20181126.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
JesseT
Apprentice
Opties

Hallo Nick,

Ik heb het momenteel werkend, maar wel op een manier waar je niet zomaar achter komt.

Namelijk bij het openen van gdrive, kreeg ik een popup die aangaf dat ik een schermbeveiliging nodig had om verder te komen. Normaal gesproken gebruik ik gdrive niet op mijn mobiel, maar alleen op mijn desktop / laptop.

Echter vindt ik het raar dat ik die popup alleen bij gdrive kreeg, aangezien ik al meermaals gmail, google app en agenda heb proberen te openen via dit email adres.

Voor nu werkt het, en hopelijk blijft het ook werken.

Bedankt voor het meedenken!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Wat is de oorzaak dan? Die zie ik nergens.. Is er niet gewoon een tijdelijke storing misschien?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
JesseT
Apprentice
Opties

Hoi Rohit,

De oorzaak is voor mij ook onbekend.

Ik heb dit email adres ongeveer een jaar geleden voor het eerst toegevoegd.

Vanaf dat moment werd mijn agenda en gmail gewoon gesynchroniseerd tot een aantal weken geleden.

De oorzaak bleek de foutmelding die ook in de titel staat, en zichtbaar is in de bijgevoegde afbeelding.

Deze foutmelding kan je op internet ook een aantal maal vinden, maar vaak met onverklaarbare oplossingen of niet opgelost.

Zoals ik ook al heb gezegd heb ik een aantal dingen geprobeerd zonder resultaat. Zelfs een fabrieksreset heeft tot niks geleid.

Wat ik misschien nog vergeten heb te benoemen is dat het om een zakelijk email adres gaat, gerunt vanuit google Gsuite. Dus een naam@bedrijfsnaam.nl. Echter wordt dit gewoon gehost door google en hebben mij collega's met dezelfde instelligen + android geen problemen.

Groeten, jesse.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Wat vreemd .. Ik heb er ook nog niets over vernomen. Je geeft aan dat het bij een collega wel werkt, zou je het met zijn of haar e-mailadres een keertje kunnen testen? Werkt het dan wel?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Oplossing
JesseT
Apprentice
Opties

Hallo Nick,

Ik heb het momenteel werkend, maar wel op een manier waar je niet zomaar achter komt.

Namelijk bij het openen van gdrive, kreeg ik een popup die aangaf dat ik een schermbeveiliging nodig had om verder te komen. Normaal gesproken gebruik ik gdrive niet op mijn mobiel, maar alleen op mijn desktop / laptop.

Echter vindt ik het raar dat ik die popup alleen bij gdrive kreeg, aangezien ik al meermaals gmail, google app en agenda heb proberen te openen via dit email adres.

Voor nu werkt het, en hopelijk blijft het ook werken.

Bedankt voor het meedenken!

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Fijn om te lezen. Misschien omdat het een zakelijk account is heeft dit speciale eisen vanuit Google, maar dat weet ik niet zeker. Als er ooit nog iets is weet je me te vinden!

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes