18-04-2018 11:50 PM - bewerkt 19-04-2018 12:13 PM
Hoi allemaal,
Het is mij opgevallen dat auto correct van de Samsung toetsenborden niet werkt op communities die gebouwd zijn door InSided (bijvoorbeeld de community van Sonos en Ziggo). Als je een fout woord typt, wordt het niet vervangen door het correcte woord, terwijl verder op andere websites en in andere apps de auto correct wel helemaal goed werkt. Ik heb dit getest met een S8, Note 4, A5 en een J3 en verschillende browsers, allemaal hebben dezelfde symptomen. Wanneer ik een ander toetsenbord download, bijvoorbeeld Gboard van Google, werkt autocorrect wel op die communities. Het zit hem dus echt in de combinatie van InSided en Samsung (lijkt het). Dit issue is al bij InSided neergelegd, maar het lijkt mij goed dat Samsung ook kijkt naar hun kant van dit probleem, wie weet kunnen InSided en Samsung elkaar helpen.
Ik hoop dat de moderators hier dit kunnen oppakken, want ik vind persoonlijk het Samsung toetsenbord fijner dan die van Google. :smileyhappy:
Groet,
Evert
op 19-04-2018 09:53 AM
19-04-2018 11:41 AM - bewerkt 19-04-2018 12:11 PM
Super!
Is het mogelijk dat jij of een moderator mij hiervan op de hoogte houdt? Want dan kan ik het weer doorgeven aan de personen die in contact zijn met InSided.
Groeten!
op 19-04-2018 04:16 PM
op 20-04-2018 03:30 PM
Hi @Evert1,
ik ben bang dat dit door de developers niet opgelost kan worden. Daarnaast zullen ze het probleem niet kunnen reproduceren. Als het slechts op een beperkt aantal websites aan de orde is, zal het door de ontwikkelaar van de websites opgelost moeten worden.
op 20-04-2018 04:19 PM
Hoi Bruce,
Thanks voor je reactie!
Waarom zouden de developers het niet kunnen reproduceren? InSided heeft meerdere klanten, evt. kunnen de developers een accountje aanmaken op de engelse community van Sonos en het daarop testen met (verschillende) Samsung devices.
Dit probleem is sowieso al bij InSided neergelegd, dus zij zijn al aan hun zijde bezig om te ontdekken wat er verkeerd gaat, maar omdat het specifiek alleen bij het toetsenbord van Samsung mislukt, is het denk ik het beste dat Samsung ook mee kijkt aan hun zijde van dit issue.
Groeten!
op 23-04-2018 12:34 PM
op 23-04-2018 02:29 PM
Jammer! Ik ga het in ieder geval doorgeven, wellicht neemt InSided dan zelf nog contact op met Samsung.
In ieder geval bedankt voor je tijd!
Groet,
Evert
op 28-06-2022 01:42 PM
op 30-06-2022 11:37 AM
Hi @BenHas47,
Je reageert op een oud topic. Als je problemen ervaart met jouw keyboard cover dan kun je het best contact opnemen via één van onze servicekanalen (WhatsApp of Messenger) of een nieuw topic openen: Help&Contact Us | Samsung Nederland.
Groetjes,
Esma