Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear S2 BALR bandje kopen

(Onderwerp aangemaakt op: 17-01-2017 02:54 PM)
3376 Weergaven
SaKe28
Apprentice
Opties

Hoi, 

Het Balr-bandje van mijn Gear S2 is kapot. Blijkbaar zijn deze nergens te koop? ik vind ze niet onder Google, Balr stuurt me naar Samsung en Samsung stuurt me naar de help-pagina (awesome huh).

Iemand tips? ik vind dit het mooste bandje bij mijn horloge is zou mijn kapotte exemplaar graag vervangen!

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Ik heb dit even besproken en we willen graag een nieuw bandje opsturen! Welke maat band is het en zou ik de volgende gegevens van je mogen?

- Volledige naam

- Adresgegevens

- Telefoonnummer

- E-mailadres

- Modelcode

- Serienummer

- Aankoopdatum (indicatie)

Ik ontvang ze graag in een privé-bericht, zodat de gegevens niet openbaar staan. Hierna zal ik er gelijk voor zorgen dat 't bandje zo snel mogelijk bij jou thuis is!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
SaKe28
Apprentice
Opties

Hoi Tim en Samsungteam. Het bandje is binnen! Wat zijn jullie een helden, dankjewel.

Ik ben erg impressed door de  klantvriendelijkheid en onverwachte service (ik wilde alleen maar weten waar ik het kon kopen notabene :)). Kudo's voor jullie en een fijne maandag gewenst!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

26 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Ah, wat zonde zeg SaKe28! Ik wil graag kijken of ik wat voor je kan betekenen. Heb je misschien een foto van de schade en hoe is de schade ontstaan als ik vragen mag? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
SaKe28
Apprentice
Opties

Hoi Tim, 

dank voor je antwoord! 

Het zijn vooral die -uhm- ringetjes/ houdertjes die je bandje vasthouden als je je horloge aanhebt die erg snel slijten. En eenmaal door, niet meer te gebruiken.

Dan kan ik wel een elastiekje gebruiken, maar dat is dan toch wel lelijk. Verder zat er door mijn eigen schuld een scheur in, dus bandje weggegooid, heb er geen foto van.

Bij BALR zeiden ze dat ze me alleen konden helpen als ik een winkelbon had. 

Die heb ik niet want ik heb de Gear gekregen als reviewexemplaar bij mijn vorige baan. Ik hoef zelfs geen gratis / garantiebandje, het is gewoon eigenlijk best weird/ grappig dat een los bandje niet te vinden is :smiling-face:

Groeten!

Sander

0 Likes
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Ik heb dit even besproken en we willen graag een nieuw bandje opsturen! Welke maat band is het en zou ik de volgende gegevens van je mogen?

- Volledige naam

- Adresgegevens

- Telefoonnummer

- E-mailadres

- Modelcode

- Serienummer

- Aankoopdatum (indicatie)

Ik ontvang ze graag in een privé-bericht, zodat de gegevens niet openbaar staan. Hierna zal ik er gelijk voor zorgen dat 't bandje zo snel mogelijk bij jou thuis is!

0 Likes
Oplossing
SaKe28
Apprentice
Opties

Hoi Tim en Samsungteam. Het bandje is binnen! Wat zijn jullie een helden, dankjewel.

Ik ben erg impressed door de  klantvriendelijkheid en onverwachte service (ik wilde alleen maar weten waar ik het kon kopen notabene :)). Kudo's voor jullie en een fijne maandag gewenst!

Nouzha
Troubleshooter
Opties

Fijn om te horen SaKe28 😃 Veel plezier met je Gear S2 BALR! 

0 Likes
Stengbers
Journeyman
Opties

Hallo, ik zie toevallig dit bericht. Ik ben ook opzoek naar een nieuw balr bandje voor mijn s2 want mijn oude is kapot. Waar kan ik 1 bestellen. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Stengbers!

Welkom op de Community.

Zou je mij een privebericht kunnen sturen met daarbij je contact- en adresgegevens en de Modelcode - Serienummer en - Aankoopdatum van de Gear?

Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

rsz-846676
0 Likes
Stengbers
Journeyman
Opties
Sorry maar naar welk email adres moet ik mailen
0 Likes
Davey
Helping Hand
Opties

Hi Stenbers,

Een prive bericht kan je sturen door op de naam te drukken van iemand.

En vervolgens kan je rechtsboven zien staan "een bericht verzenden".

Gaat dat lukken allemaal??

“If opportunity doesn't knock, build a door”

---------
Signature-S10
0 Likes