Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galerij: recent

(Onderwerp aangemaakt op: zondag)
67 Weergaven
Members_e7rsbIx
First Poster
Opties

Ik gebruik de galerij voor mijn foto's, ik heb een aantal albums gemaakt. Als ik foto's uit bijv. het album "recent" overzet naar een van de andere albums, blijven de betreffende foto's in "recent" staan. Dat wil ik niet.

Verwijder ik de foto uit "recent" dan is de foto ook uit het album verdwenen. 

Ook als ik de foto's onderling wil wisselen in de verschillende albums, of naar de SD kaart wil verplaatsen, worden alle foto's in het album "recent "gezet. En dat wil ik niet. Hoe los ik dit op ? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
HansL1
Navigator
Opties
De Recente folder toont uit alle aanwezig folders de meest recente. Het is dus niet zo dat ze echt in een folder Recent zitten. Als je ze verplaatst naar een andere folder, blijven ze recent en blijven ze dus getoond worden in Recent. En inderdaad, als je ze verwijdert, Verwijder je ze dus in feite uit het album waar ze in stonden en gaan ze naar de prullenbak.

Je kunt ervoor kiezen om albums te verbergen via de 3 puntjes, volgens mij ook de Recente

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
HansL1
Navigator
Opties
De Recente folder toont uit alle aanwezig folders de meest recente. Het is dus niet zo dat ze echt in een folder Recent zitten. Als je ze verplaatst naar een andere folder, blijven ze recent en blijven ze dus getoond worden in Recent. En inderdaad, als je ze verwijdert, Verwijder je ze dus in feite uit het album waar ze in stonden en gaan ze naar de prullenbak.

Je kunt ervoor kiezen om albums te verbergen via de 3 puntjes, volgens mij ook de Recente