Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy S8 Apps op volledig scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 05-12-2017 08:32 PM)
3702 Weergaven
ronaldfrank
Apprentice
Opties

Hallo,

Sinds kort een S8 na altijd een iPhone te hebben gehad. Op zich werkt het okee alleen lijkt deze telefoon nu en dan een eigen leven te leiden. Ik heb geen idee hoe het is gekomen maar sinds vandaag staat 'Apps op volledig scherm' aan. Ik vind dat echt super irritant. Je kunt dit volgens de beschrijving uitschakelen onder 'instellingen > display > Apps op volledig scherm'. Er staan in dat menu echter een enorme lijst met Apps waarvoor Samsung al heeft bepaald dat je die alleen maar in volledig scherm mag gebruiken. De instellingen zijn 'grijs' en kunnen niet veranderd worden. 'Deze app is geoptimaliseerd om in volledig scherm uit te voeren' staat er dan. Weet iemand of je dit op een andere slinkse manier uit kan zetten. Ik wil gewoon mijn bedienknoppen altijd onder in beeld hebben.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey Ronald,

Gefeliciteerd met de overstap! Goede keus :winking-face:

Om de navigatieknoppen permanent in beeld te hebben, veeg je van onder naar boven om ze te tonen en druk je twee keer op het stipje links.

Screenshot_20171205-210041.jpg

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey Ronald,

Gefeliciteerd met de overstap! Goede keus :winking-face:

Om de navigatieknoppen permanent in beeld te hebben, veeg je van onder naar boven om ze te tonen en druk je twee keer op het stipje links.

Screenshot_20171205-210041.jpg

kevin-sig
ronaldfrank
Apprentice
Opties

Hoi Kevin,

Wederom bedankt voor de snelle reactie. Hoe simpel kan het zijn. Ik had alle instellingen al doorgelopen. Het is nu opgelost.

0 Likes