Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy S7 koppelen aan Samsung TV

(Onderwerp aangemaakt op: 04-12-2016 10:46 PM)
68836 Weergaven
TheBullLunteren
Apprentice
Opties

Hoe koppel ik mijn galaxy S7 aan mijn Samsung TV zodat ik scherm van mijn telefoon op mijn tv zie?

0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties
Dit zijn inderdaad allemaal opties om content te streamen. Zo kun je dus Netflix, Youtube en vele andere apps direct op de TV weergeven. Indien je daadwerkelijk screen mirroring wilt hebben, kun je het best kijken naar opties zoals Chromecast. Vanuit een app is dit niet meer een optie die wij standaard hebben geïmplementeerd.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Dave3
Apprentice
Opties

Heb het gevonden, is vervangen door de samsung app smart connect. 😀

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi,

Die functie heet Smart View op je S7.

Veeg met twee vingers naar beneden vanaf je notificatiebalk. Er verschijnen een aantal icoontjes. Zet daar Smart View aan. Hij zoekt nu naar beschikbare apparaten. Als je TV geschikt is voor Smart View en aan staat verschijnt hij al snel in het lijstje. Je kunt nu je scherm van je telefoon op je TV weergeven.

2016-12-05-10-02-21.jpg

kevin-sig
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hi TheBullLunteren,

Heb je iets gehad aan het antwoord van KevinW? Je kunt ook 'Snel verbinden' gebruiken, dit zie je ook staan als je met je vinger naar beneden veegt voor het snelmenu.

Vergeet niet een bericht als antwoord te markeren als het is opgelost! :smiling-face:

Snel verbinden.jpg

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
TheBullLunteren
Apprentice
Opties

Hallo,

De mogelijkheid 'snel verbinden' werkt voor bestanden, video en foto's. Maar als ik het beeld dat op het scherm van mijn telefoon staat (vb. powerpoint of TV Anywhere van Vodafoon) wil laten zien op een groter scherm (vb TV) hoe werkt het dan?

Groeten van John

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hi John,

Wat is de modelcode van jouw tv? Kun je de volgende stappen even volgen? Zie: http://www.samsung.com/nl/support/smartview/. Hoe gaat het dan?

0 Likes
TheBullLunteren
Apprentice
Opties
Hoi,
Die app heb ik al geprobeerd. Ook dan alleen de mogelijkheid om muziek, video en foto’s te delen maar niet mijn scherm van mijn telefoon afspelen op mijn TV.
Modelcode van mijn TV is: UE40D7000LSXXN
Is er geen mogelijkheid om via een kabel (HDMI) beide te verbinden?
Groeten van John
0 Likes
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties
Dit zijn inderdaad allemaal opties om content te streamen. Zo kun je dus Netflix, Youtube en vele andere apps direct op de TV weergeven. Indien je daadwerkelijk screen mirroring wilt hebben, kun je het best kijken naar opties zoals Chromecast. Vanuit een app is dit niet meer een optie die wij standaard hebben geïmplementeerd.

---------
Signature-Note10
Oplossing
TheBullLunteren
Apprentice
Opties
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties
Goed om te lezen! Veel gebruiksplezier en voor verdere vragen weet je ons te vinden :winking-face:

Fijne feestdagen!

---------
Signature-Note10
0 Likes
Dave3
Apprentice
Opties

Snel verbinden werkte perfect in Android 7 op onze s7edge en s6 met onze ks7000 tv. Echter van wanneer er Android 8 op onze gsm staat is deze spoorloos? Hierdoor kan ik geen remote control functie (afstandsbediening) meer gebruiken vanaf de gsm? Enkel nog foto en film doorsturen of screen mirroring? Zit deze verborgen of verwijderd?

0 Likes