Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy s3 Neo vervangende batterij

(Onderwerp aangemaakt op: 20-08-2017 08:59 PM)
557 Weergaven
Robins3neo
Student
Opties

Hoi,

Ik ben op zoek naar een vervangende batterij voor een S3 Neo. Die worden volop aangeboden voor vrij uiteenlopende prijzen maar er zijn helaas heel veel namaak accu's op de markt. Zo ook te lezen hier:

https://www.galaxyclub.nl/2015/04/nieuwe-accu-in-je-samsung-galaxy-pas-op-voor-namaak-zo-blijkt-uit-...

Vaak weten bedrijven niet eens dat dat ze nepaccus verkopen omdat ze zo goed worden nagemaakt. Maar het blijft namaak.

Nu is mijn vraag waar ik gegarandeerd een echte vervangende batterij kan kopen voor een Galaxy S3 Neo?

Groeten Robin

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Lot
Big Cheese
Opties

Dat begrijp ik. Bij bol.com kun je meestal wel voor originele accu's terecht. Let dan goed op wat er bij Merk staat. Hier moet natuurlijk Samsung staan :smiling-face: Succes!

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hi Robin, wat is er precies aan de hand met de batterij, staat 'ie bol? Wanneer heb je het toestel aangeschaft?

0 Likes
Robins3neo
Student
Opties

hoi,

Het toestel is ongeveer 2,5 jaar oud. Het punt is dat de originele batterij niet zo lang meer mee gaat. Ik wil dus graag een vervangende kopen. Maar aangezien je wel eens hoort dat namaak batterijen oververhit kunnen raken wil ik graag ergens een echte samsung kopen.

0 Likes
Oplossing
Lot
Big Cheese
Opties

Dat begrijp ik. Bij bol.com kun je meestal wel voor originele accu's terecht. Let dan goed op wat er bij Merk staat. Hier moet natuurlijk Samsung staan :smiling-face: Succes!

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes