Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto van contact verwijderen

(Onderwerp aangemaakt op: 24-01-2019 03:02 PM)
1037 Weergaven
MarkvanBeem
First Poster
Opties

Beste forum leden,

Ik heb een vraag over mijn galaxy A8 (2018).

Ik wil graag foto's aanpassen van mijn contacten, dit lukt mij niet. 

Ik heb kort geleden contacten gekoppeld aan foto's van mensen in mijn galerij, mijn telefoon plaatste toen een random foto van die persoon als contactfoto.

Ik heb later de contacten weer ontkoppeld omdat ik dacht dat dan de foto weer weg zal zijn, maar de foto's gaan niet weg bij contacten. 

Weet iemand wat ik moet doen om toch mijn contact foto's te kunnen wijzigen?

Alvast bedankt!!!

Vriendelijke groeten,

Mark van Beem

0 Likes
8 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Mark, dat is inderdaad apart. Probeer je dit daadwerkelijk in de app contacten of in de app Telefoon? Kun je een screenshot sturen van waar je kijkt?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
MarkvanBeem
First Poster
Opties

Dag Nick,

Ik probeer dit gewoon in de app contacten!

Ik tik dan op het contact waarnaar eronder 4 keuzes verschijnen: bellen, bericht, video oproep en gegevens.

Ik tik op gegevens om daarna bovenaan op bewerken te tikken! Ik kan dan niet de foto verwijderen of wijzigen; wat ik wel kan doen is de naam en het nummer wijzigen.

Rechts bovenin staan de drie verticaal onder elkaar staande stipjes, wanneer ik daarop tik krijg ik ook vier keuzes maar niet iets waarmee ik de foto kan verwijderen of wijzigen!

Alvast bedankt!

Groet, 

Mark

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Kun je een screenshot maken van een random contact en bij het kopje bewerken? Kleur even het nummer in, zodat dit niet openbaar staat. Want hier kan ik alles gewoon aanpassen.

---------
Signature-Note10
0 Likes
MarkvanBeem
First Poster
Opties

Dit is wat ik te zien krijg wanneer ik op gegevens tik bij het contact.Dit is wat ik te zien krijg wanneer ik op gegevens tik bij het contact.

Dit is het scherm wat ik te zien krijg wanneer ik bovenaan op bewerken tik.Dit is het scherm wat ik te zien krijg wanneer ik bovenaan op bewerken tik.

Dit is wat ik te zien krijg wanneer ik op de drie verticale stipjes tik rechtsbovenaan.Dit is wat ik te zien krijg wanneer ik op de drie verticale stipjes tik rechtsbovenaan.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ik denk dat je dit contact ergens anders hebt opgeslagen. Onder het kopje 'meer weergeven' bij het eerste screenshot, zie je daar de opslaglocatie?

---------
Signature-Note10
0 Likes
MarkvanBeem
First Poster
Opties

Wanneer ik op meer weergeven druk zie ik alleen de drie keuzes: bericht verzenden, spraakoproep en video oproep.

Ik kan daar niets vinden van de opslag locatie.

0 Likes
MarkvanBeem
First Poster
Opties

Beste Nick,

Je hebt het over opslagloactie en dat heeft me op een idee gebracht!

Ik heb het contact verplaats vanaf mijn sim naar mijn telefoon waarna ik de contact foto wel kon wijzigen! 

Hetgeen ik wilde is me nu dus gelukt!

Bedankt! 

Vriendelijke groet,

Mark van Beem

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ah, kijk 'ns aan. Dat dacht ik al, fijn dat het allemaal zo is opgelost!

---------
Signature-Note10
0 Likes