Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto's verwijderen van telefoon maar niet uit de cloud

(Onderwerp aangemaakt op: 15-11-2018 03:37 PM)
5023 Weergaven
MBilo
Student
Opties

Ik wil graag mijn telefoon leegmaken maar mijn huidige foto's wel bewaren. Ik heb een sd kaart gekocht en daar de meeste bestanden wel opgezet.

Nu staan er nog foto's op mijn telefoon die ik niet op dit kaartje krijg, ik denk omdat deze in de cloud staan(?).

Nu heb ik twee vragen: hoe krijg ik deze alsnog op het sd-kaartje? En hoe kan im de foto's op mijn telefoon verwijderen zonder ze ook automatisch uit mijn cloud te verwijderen?

0 Likes
5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Backup alles met Google Foto's, instellingen op hoge kwaliteit en je hebt onbeperkt backup! Als alles klaar is kan je alles van je toestel verwijderen! Maak voor de zekerheid een backup op je laptop/pc.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
MBilo
Student
Opties

Dank voor je antwoord, ik ga eens kijken of het allemaal lukt via google foto's.

Een backup op mijn pc zou ik graag doen, zodat ik het ook "hard-copy" beschikbaar heb. Ik weet alleen niet goed hoe ik dit het makkelijkst kan doen, als ik mijn s8 aan mijn laptop koppel komen mijn foto's niet tevoorschijn. Heb je hier nog tips voor?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Als je hem op je laptop aansluit, kun je van boven naar beneden swipen en bij USB kan je erop klikken en kiezen voor bestanden overzetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
sjblo
First Poster
Opties

ik heb hetzelfde probleem: als ik vanuit de mobiel een foto verwijderd is het op beide plekken weg. als ik vanuit de pc in google foto's iets wil verwijderen vraagt hij eerst of dat overal moet, omgekeerd dus niet

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je Google foto's al eens opnieuw geïnstalleerd op je toestel en/of de instellingen nagelopen?

rsz-846676
0 Likes