Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto's en map ictures verdwenen

(Onderwerp aangemaakt op: 24-07-2017 03:36 PM)
1769 Weergaven
AM8
Apprentice
Opties

Met het overzetten van foto's heb ik per ongeluk de map PICTURES ook verwijderd. Wel heb ik nog DCIM maar daar staat niks meer in. Hoe krijg ik de map PICTURES weer terug?

Ik heb een samsung S4. Wie kan mij helpen? groet AM

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
AM8
Apprentice
Opties

Ha KevinW,

Ook je 2e antwoord heb ik gelezen.  Vanavond kwam mijn nicht met vriend langs. Hij heeft een zoekprogramma op de computer gezet. Nu heb ik alle foto's weer terug. Dus is alles opgelost.

Dankjewel voor je snelle hulp. vriendelijke groet. AM

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @AM8,

Als je (een map met) foto's verwijderd hebt, zijn ze definitief van je toestel af.

Heb je ergens een back-up gemaakt? Offline, dan wel in de Cloud als Dropbox, OneDrive of Google Foto's (voorheen Picasa). Anders ben ik bang dat ze weg zijn.

kevin-sig
0 Likes
AM8
Apprentice
Opties

Dankjewel KevinW voor je antwoord. Ik vermoedde al dat de foto's nu echt weg zijn.  Heb helaas geen back-up gemaakt.

Maar nu verder...

Als ik in verkenner zoek naar de foto's van mijn telefoon, dan zie ik verscheide mapjes waaronder;

Android - DCIM - Application -  Download playlists etc.  Daar keek ik altijd in map PICTURES.

Die map heb ik dus - schijnbaar - verwijdert. Hoe krijg ik die weer terug?

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Het makkelijkste om een 'nieuwe' fotomap te maken is via de galerij.  Selecteer een of meerdere afbeeldingen door ze ingedrukt te houden, kies rechtsboven voor meer >> verplaatsen en maak hier een nieuw album aan. Noem deze Pictures of een andere naam die je de map wilt geven. Een nieuw album verschijnt als map in de verkenner.

kevin-sig
0 Likes
Oplossing
AM8
Apprentice
Opties

Ha KevinW,

Ook je 2e antwoord heb ik gelezen.  Vanavond kwam mijn nicht met vriend langs. Hij heeft een zoekprogramma op de computer gezet. Nu heb ik alle foto's weer terug. Dus is alles opgelost.

Dankjewel voor je snelle hulp. vriendelijke groet. AM

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Goed om te horen! Fijne avond nog! :smiling-face:

kevin-sig
0 Likes