op 15-09-2017 07:09 PM
Ik heb sinds een aantal weken een Samsung Galaxy J3 (2016) en met android maar voor dit toestel had ik een Nokia Toestel met windows 8 erop. Met die nokia kon ik de foto,s die ik had gemaakt, zo van mob. tel. naar tv sturen en ze dan bekijken. Nu heb ik dus de samsung maar daar lukt het niet mee al scheelt het weinig want als ik het merk van de tv activeer komt er een schermpje met 2 punten 1= aansluiten en 2 = afspelen. Alleen daar gaat het fout want dan stopt de zoekbalk (blauw lichtje) en even daarna krijg ik het bericht dat het is mislukt en het nogmaals moet proberen met de samsung galaxy J3 (2016) maar ook dan lukt het niet. Misschien gaat het niet omdat ik ook een Horizon media box van ziggo er bij heb? maar dat lijkt mij niet wantmijn kleinkinderen hebben ook Samsung mob. te. en die konden ,voor ik mijn samsung had, wel hun foto's bekijken op mijn tv (dat is overigens een Philips tv smart) maar dat maakte niets uit want de foto's deden het wel gewoon. Maar met mijn toestel niet en ook niet met die van mijn vrouw want die heeft ook een zelfde nieuwe mob. telefoon van samsung. Wat we weten is dat ik smart view moet gebruiken en/of wifi direct. Hopelijk kunt u mij helpen zeker nu ik er zo dicht bij zit. Ik hoop dan ook snel iets van een oplossing voor het probleem, van u mag ontvangen op mijn e-mailadres : jobo45@ziggo.nl
15-09-2017 08:01 PM - bewerkt 15-09-2017 08:02 PM
Probeer het eens via Galerij > Delen.
Rechtsonderin zou je een knop m.b.t. je televisie moeten zien.
op 22-09-2017 08:54 AM
op 22-09-2017 02:02 PM
Na alle adviesen van iedereen, waarvoor heel erg bedankt , Heb ik een chromecast van mijn broer gehad ( wel een ouder type) maar na heel veel oefenen en uitproberen is het mij zojuist gelukt om de foto's te bekijken op de tv. (in dia vorm ook nog) Maar ik moet het nog een paar keer proberen om er zeker van te zijn dat het echt blijvend gelukt is. dus ik juich nog niet te hard. Maar het is gelukt tot zover alleen heb ik een thuisnetwerk op mijn laptop (2x) en op de tv en Horizon mediabox maar daar krijg ik de melding dat er geen apparaten gevonden zijn. Dus ook dat moet ik nog zovr zien te krijgen dat ook dat gaat lukken en ik dan rechtstreeks (zonder chromcast dus) mijn foto's-video's en de muziek weer kan afspelen via het thuisnetwerk. Maar dat zal ook nog wel een keer lukken. Nogmaals heel veel dnk voor uw hulp in de vorm van advies, Want voor nu ben ik gered na al die weken proberen. Groeten Joop .
op 25-09-2017 09:07 AM
Chromecast is ook zeker nice! @Joop-72-73
Fijn dat je hiermee in ieder geval weer uit de voeten kunt. Waar krijg je precies de melding te zien dat er geen apparaten gevonden zijn?