Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

e-mail berichten verwijderen niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 25-08-2017 04:32 PM)
1706 Weergaven
stoof
Student
Opties

hallo, als ik (voorheen) mijn e-mail via de pc las verdwenen de berichten op de telefoon in ongelezen map automatisch. nu blijven ze staan. wie kan mij vertellen hoe ik dit kan oplossen.

Vast bedankt

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

In dat geval zou ik graag een Hulp op Afstand-afspraak voor je willen inplannen. Een expert kijkt mee van afstand op jouw toestel. Zou je dat willen? Ik ontvang dan graag een privébericht met jouw volledige NAWTE-gegevens, de modelcode en een voorkeursdag- en tijd voor de afspraak. Een privébericht kun je versturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'EEN BERICHT VERZENDEN'.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @stoof, dat lijkt me irritant. Kun je nagaan of dit andersom ook het geval is (als je mails opent vanuit je smartphone)? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
stoof
Student
Opties

hoi Tim,

Als ik e-mails van uit de smartfone opend blijven ze ook in outlook staan maar dit is altijd geweest. 

Andersom dus niet.

groetjes

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Van welke e-mailapp maak jij gebruik? Is dat de standaard applicatie? Je mag het e-mailadres opnieuw koppelen aan de applicatie door 't adres te verwijderen en weer in te stellen.

0 Likes
stoof
Student
Opties

Tim,

Ja de standaard app gebruik ik. De e-mail adressen verwijderd en opnieuw ingevoerd, jammer maar geeft geen oplossing

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hmm, zou je dan via Instellingen > Apps, de cache kunnen legen van E-mail? Het legen van de cache kun je vinden onder het kopje 'Opslag'.

0 Likes
stoof
Student
Opties
Tim
via instellingen naar opslag gegaan cachegegevens gewist maar berichten blijven staan
0 Likes
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

In dat geval zou ik graag een Hulp op Afstand-afspraak voor je willen inplannen. Een expert kijkt mee van afstand op jouw toestel. Zou je dat willen? Ik ontvang dan graag een privébericht met jouw volledige NAWTE-gegevens, de modelcode en een voorkeursdag- en tijd voor de afspraak. Een privébericht kun je versturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'EEN BERICHT VERZENDEN'.

0 Likes