Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Doorschakelen s8 werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 12-01-2018 05:32 PM)
5062 Weergaven
Jereng
Student
Opties

Heb een nieuwe S8. Doorschakelen werkt niet. Met de helpdesk van mijn provider alles doorgenomen. Zij kwamen tot de conclusie dat het aan het toestel ligt omdat het met dezelfde simkaart wel werkt in mijn S6. Graag advies. 

0 Likes
27 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
kan je eens proberen of het in de veilige modus ook zo is?

Veilige modus:
http://smsng.nl/veiligefbwc
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Jereng
Student
Opties

Bedankt voor de reactie, geprobeerd, werkt ook niet in de veilige modus.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Jereng,

kun je bij Telefoon intoetsen: ##21# en drukken op bellen?

Hiermee worden alle doorschakelingen (dus ook direct naar voicemail) geannuleerd.

rsz-846676
Jereng
Student
Opties

ja, dat kan, maar geeft dezelfde foutcode. Is ook met de provider uitgeprobeerd. De melding die ik krijg is 'Oproepen doorschakelen onvoorwaardelijk. voor alle bassiservices. verbindingsproblemen of ongeldige mmi-code'

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dit proberen dan :

Backup en reset:
http://smsng.nl/resetmobfbwc
0 Likes
Jereng
Student
Opties

Ja, die zag ik aankomen maar is dat logisch? Toestel is nog maar een paar weken in gebruik...

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Toestel kan nog nieuw in de doos zijn en al niet werken.. Zo werkt technologie soms.. Dus ja het kan. Als het dan nog niet werkt zou je nog een sim wissel kunnen proberen misschien werkt een nieuwere sim beter in je S8.. Als dat ook niet werkt laten ophalen door Samsung of terug brengen naar de winkelier, want dit moet gewoon werken..
0 Likes
Jereng
Student
Opties

Oké thnx, ik ga het de opties af en laat het hier weten

0 Likes
Jereng
Student
Opties

Telefoon opnieuw geinstalleerd, nieuwe SIM besteld, zonder resultaat. Dus terug naar de leverancier van mijn telefoon geweest. Daar bleek dat een andere SIM (KPN) wel gewoon werkt. Het ligt dus aan BEN, dus daar weer naar terug. Nu zeggen ze daar dat het ligt aan Nougat, het besturingssysteem, dit zou het doorschakelen niet ondersteunen naar het Vodafone netwerk waar BEN gebruik van maakt. Dus weer hier terug. Er komt volgens zeggen binnenkort een update van het besturingssysteem, grote vraag is natuurlijk of dat dan het doorschakelen naar Vodafone weer wel ondersteunt...

0 Likes