Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Do Bigger Things: ontdek de Samsung Galaxy Note8!

(Onderwerp aangemaakt op: 28-08-2017 02:31 PM)
2617 Weergaven
BruceH
Community Manager
Opties

Aan alle geruchten en speculaties zijn inmiddels een einde gekomen; de Samsung Galaxy Note8 is officieel gepresenteerd! Met zijn Infinity Display en tevens grootste scherm ooit van 6,3” inch, verbeterde S-Pen voor nauwkeurig werken, nieuwe Dual Camera met telelens en optische zoom, 6GB aan RAM geheugen en Bixby functionaliteit is de Note8 grootser dan tevoren.   

Note8.png

Infinity display

De nieuwste Note komt met 6.3” Dual-curved display QHD+ Super AMOLED display en een beeld ratio van 18.5:9. De Home button is weggewerkt achter het display en de randen zijn kleiner gemaakt. Het grootste scherm in de Note serie zorgt ervoor dat je niet alleen van een meeslepende beeld ervaring geniet maar ook gemakkelijk notities maakt.

Note8Infinity.png

Camera

De camera van de Note8 is nog slimmer geworden. Je kunt perfecte foto’s maken in het donker, van scherpe, onbewogen, ingezoomde foto’s genieten. Dit komt omdat de camera is uitgerust met optische beeldstabilisator (OIS) en een telelens met 2x optische zoom

galaxy-note8-camera_dual_hand.png

De specificaties van de camera op de Galaxy Note8:

Achterzijde: 12MP Dual Pixel OIS (F1.7) + [Telelens]12MP OIS (F2.4, 2x Optische Zoom)

Voorzijde: 8MP IOS AF (F1.7)

S-Pen

Veel functionaliteiten op de Note8 gaan hand in hand met de S-pen. Memo’s schrijven, GIF’s creëren, foto’s bewerken, teksten vertalen en nog veel meer. Schrijven en schetsen wordt een stuk nauwkeuriger met de nieuwe S-pen. De S Pen voor de Galaxy Note8 heeft een punt van 0,7 mm en een hogere drukgevoeligheid. Voortaan maak je notities of schetsen met hoge precisie.

Note8Pen.png

Bixby

Activeer je camera en gebruik Bixby om informatie te krijgen over monumenten, restaurants en om de menukaart te vertalen. Of vraag Bixby een foto te bewerken die je net genomen hebt, die te delen met een vriend en te posten op social media*.

Bixby maakt je telefoon krachtiger dan ooit. Je krijgt hulp bij het voltooien van taken, en informatie over wat je bekijkt. Het apparaat leert van jouw gewoontes en onthoudt wat je nog moet doen. Je hoeft alleen maar op de Bixby-knop te drukken.

Bixby.png

*Sommige Bixby-features zijn mogelijk (nog) niet beschikbaar, afhankelijk van land, regio of taal. Later worden ook andere talen ondersteund.

Pre-order het toestel nu en ontvang gratis een Samsung DeX station, waarmee je Note8 een ideale desktop wordt! Lees hier meer over Samsung DeX.

De Samsung Galaxy Note8 is vanaf 15 september verkrijgbaar. Wat vind jij van onze nieuwste toevoeging aan de Note familie? Deel het hieronder en praat mee!   

rsz-846676
28 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties

Wat een mooi dingetje zeg. Persoonlijk zou ik eerder voor de S8+ gaan ivb met de prijs (En het past daardoor beter bij mij eisenpakket). 

Dat gezegd te hebben, ik ben nog steeds hartstikke tevreden met een S7, zodanig tevreden dat ik een tweede heb besteld op kosten van de zaak (Een S8 zit nog niet in ons assortiment 😛

RickB
First Poster
Opties

Vraagje: ik vind het behoorlijk irritant om zo'n 1000 euro neer te tellen voor deze overigens prachtige smartphone om vervolgens geconfronteerd te worden met een VERPLICHTE app die alleen Engels en Koreaans verstaat. De arrogantie.

Weet iemand al hoe ik Bixby eraf kan donderen? 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
@RickB, Bixby >> Instellingen >> Bixby Voice. Daar het schakeltje omzetten en weg is het Engelse/Koreaanse gedeelte. Als je ook de knop wilt uitzetten kan dat met het tandwieltje vanaf Bixby Home.

kevin-sig
0 Likes
RickB
First Poster
Opties
Dank voorje snelle reactie. Vraagje: moet ik eerst de Bixby voorwaarden accepteren voordat ik het kan uitzetten?
0 Likes
PeterXu
Journeyman
Opties
Zo zet je Bixby uit:
1. Long press op het Home Screen
2. Links kan je het Bixby Home screen zien
3. Ga naar Bixby Main Sreen
4. In de instellingen (tandradwieltje) , zet de Bixby Key uit
5. Terug naar het Bixby Home screen
6. Zet de slider uit. (Zet slider aan om Bixby terug te brengen).
7. Bixby is dan niet meer te zie. De Bixby Key werkt ook niet meer.
Peter
Reviewertje
First Poster
Opties

Hoi Nick!

Ik zag dat jij een moderator was, en ik wilde je ff een vraagje stellen over de note8.

Zou het mogelijk zijn om als reviewer van tech (via tweakers) een note8 te ontvangen om te reviewen?

Op tweakers lees ik namelijk weleens reviews van mensen die hun spullen gratis kregen.

Groetjes,

Reviewertje

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hoi Reviewertje! Ik begrijp dat je graag een Note8 zou willen testen om een review over te schrijven. Het is inderdaad zo dat sommige personen testtoestellen ontvangen, dit zijn vaak de officiële reviewers van grote websites (of bijvoorbeeld Youtubers). Dit betekent niet dat iedereen die een review schrijft er zo even één kan krijgen en testen helaas. De officiële review van de Note8 staat al live op Tweakers, dus onder welke norm schrijf je precies reviews en is dit in dienst of een intresse en dus 'gewoon' eigen reviews schrijven? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Reviewertje
First Poster
Opties
Nouja, ik schrijf 'gewoon' eigen reviews :face-with-tears-of-joy:
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ik heb het voor de zekerheid voor je nagevraagd, aangezien de enthiousiasme natuurlijk super is! Helaas is zoiets niet voor elkaar te krijgen, aangezien we dan eerder kijken naar de grootte van het bereik. In dit geval zal dat niet groot genoeg zijn. Toch natuurlijk bedankt voor je interesse! 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes