Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Contacten overzetten Samsung Galaxy S7

(Onderwerp aangemaakt op: 26-01-2018 04:49 PM)
2343 Weergaven
Truckered1954
First Poster
Opties

hai ik had een vraagje mijn S7 word gelijk herkend op mijn windows 10 maar hoe kan ik nu mijn

telefoon contacten ook op mijn computer zetten wat ik ook probeer hij geeft foto's maar ik krijg de telefoon contacten niet op de computer wie o wie heeft hier een oplossing voor

bij voorbaat bedankt

groet Eddy

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Truckered1954,

welkom op de Community!

Je kunt de contacten exporteren door middel van een VCF bestand. (Contacten -> Contacten beheren -> importeren/exporteren)

Ook kun je een back-up van je gegevens maken met Smart Switch, maar de meest eenvoudige oplossing is om je contacten te synchroniseren met je Google account. Kijk bij Instellingen -> Accounts -> Google -> Contacten synchroniseren aan. Dan kun je ze ook online inzien op: https://contacts.google.com/

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Truckered1954,

welkom op de Community!

Je kunt de contacten exporteren door middel van een VCF bestand. (Contacten -> Contacten beheren -> importeren/exporteren)

Ook kun je een back-up van je gegevens maken met Smart Switch, maar de meest eenvoudige oplossing is om je contacten te synchroniseren met je Google account. Kijk bij Instellingen -> Accounts -> Google -> Contacten synchroniseren aan. Dan kun je ze ook online inzien op: https://contacts.google.com/

rsz-846676
0 Likes
Truckered1954
First Poster
Opties
hey dank je bruce ik ga het vanavond gelijk even proberen
groet Eddy
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Is het nog gelukt, Eddy?